همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، متحدالشکل کردن لباس دانشجویان را شایعه خواند و گفت: اجرای طرح کامل و همه جانبه تفکیک جنسیتی در دستور کار وزارت علوم قرار ندارد و وزیر علوم در جلسه کمیسیون در باره این مسئله اظهار نظری نکردند.

عباسپورفردتهرانی

"علی عباسپورتهرانی فرد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت ، در باره اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌های کشور، تصریح کرد: هفته گذشته وزیر علوم به کمیسیون آموزش و تحقیقات آمدند چیز جدیدی را مطرح نکردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همان بحث‌های گذشته را مطرح کردند و ادامه دادند تا آنجایی که امکان داشته باشد کلاس‌های دانشجویان دختر و پسر حتی المکان از هم جدا باشد.

وی همچنین افزود: وزیر علوم مسئله‌ای را تحت این عنوان که از مهرماه سال جاری طرح تفکیک جنسیتی اجرا خواهد شد را بیان نکردند.

وی تأکید کرد: جداسازی برخی کلاس‌های دانشجویان کم و بیش انجام شده است و تأکید می‌کنم که طرحی به عنوان طرح کامل و همه جانبه تفکیک جنسیتی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه نشده است.

متحدالشکل کردن لباس دانشجویان شایعه است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره متحدالشکل شدن لباس دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه‌ها اظهار کرد: در این ارتباط اطلاع چندانی ندارم و در کمیسیون نیز چنین چیزی از سوی مسئولان وزارت علوم مطرح نشده است، متحدالشکل کردن لباس دانشجویان نیز شایعه است.

کد خبر 138558
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز