فاز نخست مسجد و مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) دیروز با حضور حضرت آیت الله‌العظمی جوادی آملی ، حجت الاسلام ابراهیمی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور ومحمد باقر قالیباف شهردار تهران به بهره‌برداری رسید.

شهردار تهران

شهردار تهران در این مراسم طی سخنانی گفت : همه اقداماتی که در شهرداری تهران انجام می شود با روحیه و فرهنگ دفاع مقدس همراه است و در کنار آن توجه به مسائل فرهنگی، تربیتی، دینی و اخلاقی به عنوان اساس کار مورد توجه قرار دارد.

شهردار تهران اظهار داشت: برای ساخت این مجموعه نه‌تنها هیچ منتی نیست بلکه از روزی که متوجه شدیم ایشان دستی در این مجموعه دارند احساس وظیفه و دین کردیم تا در ساخت این مجموعه همراه باشیم. وی در ادامه به نصیحت یکی از بزرگان اشاره کرد که از وی خواسته بود تا به عنوان یک مدیر اجرایی در نظام مقدس اسلامی تنها مسئول نان و آب مردم نباشد بلکه از دین و تربیت مردم هم غافل نشود.
قالیباف گفت: از آن روز احساس وظیفه کردم و فرمایش این بزرگوار این کار را برای من وظیفه ای مهم و دائمی کرد .

شهردار تهران افزود: بارها گفته ایم که شهرداری تهران رویکرد محله‌محوری را اساس کار خود قرار داده است و تلاش داریم شهرداری را از یک سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی تبدیل کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه مجموعه مسجد و مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) به همت مازندرانی‌های مقیم تهران و به برکت آیت‌الله جوادی آملی و با پول مردم تهران ساخته شده، گفت: من در ثواب ساخت این مسجد شریک نیستم و ای کاش از پول شخصی خود 1000تومان به این مجموعه کمک می کردم .وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با احداث چنین مجموعه ای نسل امروز و آینده با توجه به نظام ولایی و افکار امام تربیت شوند و راه و پرچمی که امام (ره) به برکت خون شهدا در این سرزمین برافراشته است، ادامه یابد.

کد خبر 138203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز