مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

گروه شهری: بوستان نرگس ویژه بانوان در جنوب شهر تهران احداث می‌شود.

boustan

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه بوستان نرگس ویژه بانوان امسال در منطقه 18 به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بوستان چیتگر نیز برای استفاده بانوان در سال آینده راه‌اندازی می‌شود.
نرگس معدنی پور در باره احداث بوستان‌های بانوان در سطح شهر تهران اظهار کرد: احداث بوستان‌های بانوان نیاز به شاخص‌های ویژه‌ای از قبیل، وسعت و موقعیت جغرافیایی دارد که در این راستا شهرداری تهران راه‌اندازی 5 بوستان بانوان را در 5 پهنه سطح شهر، در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید به اینکه براساس تاکید شورای اسلامی شهر نیز می‌بایست در هر پهنه تهران یک پارک ویژه بانوان احداث شود، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در 2 پهنه از سطح شهر، 2 بوستان بانوان احداث شده که یکی از آنها بوستان‌مادر در منطقه 3 و دیگری بوستان پردیس بانوان در منطقه 15 است.مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اظهار کرد: تا پایان سال پارک نرگس ویژه بانوان نیز در منطقه 18 افتتاح می‌شود.
معدنی پور یکی دیگر از بوستان‌های درنظر گرفته شده برای بانوان را بوستان چیتگر عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه سرانه فضای سبز منطقه 22 بالا بوده، قسمتی از فضای سبز چیتگر تغییر کاربری پیدا کرده و به‌عنوان پارک چیتگر برای استفاده بانوان در سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

وی اضافه کرد: به‌طور کل بوستان‌های مادر، پردیس بانوان، قائم، نرگس و چیتگر بوستان‌های ویژه بانوان تهرانی است که در 5 پهنه از سطح شهر تهران قرار می‌گیرند. مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در ادامه خاطرنشان کرد: بوستان پردیس بانوان با امکاناتی همچون، سونا، استخر، جکوزی، دوچرخه سواری، اسکیت و کتابخانه در اختیار بانوان تهرانی قرار گرفته است. معدنی پور در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت 5 مجموعه شهربانو در مناطق 14، 8، 2، 1 و 15 اشاره کرد و گفت: 6مجموعه جدید شهربانو نیز در شهر در حال آماده‌سازی است.

کد خبر 138192

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز