گروه شهری: تحقق محله‌محوری، مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری تهران است.

مرتضی طلایی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر در جلسه‌ای که با دبیران شورایاری منطقه 4 شهرداری تهران داشت، گفت: اجرای موفق طرح مدیریت محله نیاز اصلی شهر تهران و عامل مهم توسعه و آبادانی محلات است. وی گفت: با توجه به رویکرد مدیران شهری مبنی بر واگذاری اختیارات به مدیران محلات و هیأت امنا، براساس موافقت شورای اسلامی شهر تهران، بودجه لازم در اختیار محلات قرار می‌گیرد تا این بودجه براساس نظارت نمایندگان شهروندان در محلات صرف آبادانی محلات شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، توسعه سراهای محلات را از جمله اولویت‌های سال 90 عنوان کرد و گفت: تا پایان سال90 تمامی محلات منطقه‌4 باید از سرای محله برخوردار شوند. وی احداث پردیس بانوان را از دیگر نیازهای ضروری این منطقه دانست و گفت: احداث این مجموعه تفریحی، ورزشی و فرهنگی باید با جدیت در منطقه 4 دنبال شود تا بانوان بتوانند از این فضای کاملا اختصاصی استفاده کنند. از نظر رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، وضعیت کنونی شرق و شمال شرق تهران در مقایسه با سال‌های گذشته متفاوت است و به جرات می‌توان گفت پیشرفت قابل توجهی در تمامی زمینه‌ها حاصل شده است.

طلایی افزود: اجرای خدمات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری از نیازهای اصلی شهر تهران است و این خدمات نباید صرفاً دغدغه اصلی مدیریت شهری و شورایاران باشد بلکه جهت‌گیری‌ها باید در کارهای اساسی‌تری نظیر امور فرهنگی متمرکز شود.

کد خبر 138103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز