یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت مخابراتی اتصالات از بزرگترین مراکز مخابراتی خاورمیانه مذاکرات جدیدی را با شرکت اپل آغاز کرده است تا به موجب آن امکان ورود گوشی هوشمند جدید این شرکت موسوم به iPhone را به منطقه خاورمیانه فراهم کند.

iphone

به گزارش ایستنا، اتصالات نخستین شرکت مخابراتی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا محسوب می‌شود که خدمات مخابراتی 4G و LTE را در اختیار مشترکان خود گذاشته است و هم‌اکنون در حال مذاکره با شرکت اپل است تا از این طریق بتواند گوشی هوشمند iPhone 5 را به محض ورود به بازار جهانی، در اختیار کاربران ساکن منطقه خاورمیانه نیز بگذارد.

«علی الاحمد» مدیر روابط عمومی شرکت اتصالات در این خصوص توضیح داد: «ما گفت‌وگوهایی را با شرکت اپل انجام داده‌ایم و بر این اساس، می‌توانیم همزمان با شرکت‌های مخابراتی بزرگ جهان iPhone 5 را وارد خاورمیانه کنیم».

شرکت مخابراتی اتصالات هم‌اکنون در حال نهایی کردن بخش مالی قرارداد خود با شرکت اپل است تا به موجب آن خدمات LTE را به کاربرانی که iPhone 5 خریداری می‌‌کنند، ارایه دهد. قرار است که این سرویس شرکت اتصالات از فصل سوم سال جاری میلادی به صورت گسترده در اختیار کاربران منطقه قرار گیرد. این طور که منابع آگاه اعلام کرده‌اند گوشی‌ هوشمند iPhone 5 از ماه سپتامبر وارد بازار جهانی می‌شود.

 

کد خبر 137423

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز