همشهری آنلاین: نماینده آیت الله صافی گلپایگانی از حجت الاسلام فروزش روحانی آمر به معروف عیادت کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دفتر آیت الله صافی گلپایگانی اعلام کرد: حجت الاسلام حسینی بهشتی با حضور در بیمارستان از حجت الاسلام فروزش، با ابلاغ سلام و پیام تشکر و قدردانی آیت الله صافی گلپایگانی، از غیرت دینی و فداکاری وی در اجرای فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام فروزش نیز از پیام و رهنمودهای آیت الله صافی گلپایگانی که همواره مروّج فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر است تشکر کرد.

حجت الاسلام فروزش شب سه شنبه (هفدهم خرداد) در خیابان شریعتی تهران که در حال امر به معروف و نهی از منکر بود، مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفت و از ناحیه چشم به شدت مجروح شد.

وی امام جماعت یکی از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران است که در بازگشت از یکی از خیابان‌های اطراف دانشگاه، متوجه ایجاد مزاحمت از سوی چند نفر برای یک خانم می‌شود و زمانی که قصد نجات آن خانم و مداخله را داشت از سوی مزاحمان از ناحیه چشم مضروب شد.

حضرات آیات مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و نوری همدانی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله مقتدایی مدیر حوزه های علمیه در پیام ها و سخنرانی‌های خود ضمن محکوم کردن اقدام اراذل و اوباش در مضروب کردن حجت الاسلام فروزش مجازات عاملین این هتاکی را خواستار شدند.

کد خبر 137207
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز