همشهری آنلاین : روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به حادثه ضرب و جرح یک دانشجوی دختر در داخل دانشگاه، از پیگیری این حادثه خبر داد.

دانشگاه فردوسی

دکتر سید حسین سید موسوی مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ساعت 13:26 بعد ازظهر روز دوشنبه، یک دانشجوی دختر که در حال عبور از مسیر درغربی دانشگاه به طرف میدان علوم دانشگاه فردوسی مشهد بود، طبق اظهاراتش، سوزشی در ناحیه گردن احساس می‌کند و بر روی زمین می‌افتد.

وی در ادامه افزود: در ساعت 13:33 با اورژانس تماس گرفته شده است و طبق گفته خود فرد مضروب، در این حادثه موبایل و ساعت وی به سرقت رفته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد تاکید کرد: چون امکان داشته است که این دانشجو دچار ضربه مغزی شده باشد در بیمارستان بستری شد و وی را برای درمان در بیمارستان نگه داشته‌اند.

سید موسوی خاطرنشان کرد: دانشجویان پس از اطلاع از اتفاقی که رخ داد، حساسیت نشان ‌داده و تعدادی از آنها اعتراض کردند، البته پس از این رخداد مشخص شد که به غیر از زورگیری، مساله دیگری برای وی رخ نداده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اینکه دانشجویان خواستار پیگیری موضوع بودند و مسئولان نیز قول پیگیری را داده‌اند، ‌ادامه داد: از امروز صبح پیگیری‌ها آغاز شده است. هر چند که این مورد بسیار نادر بوده و در آن ساعت در روز تعطیل اتفاق افتاده است؛ اما احتمال وقوع چنین حادثه‌ای وجود دارد.

سید موسوی اظهارکرد: چون این دانشجوی دختر در صحبت‌هایش گفته است که ضربه‌ای به پشت سرش وارد شده، احتمال این امر وجود دارد که فردی ضربه‌ای وارد کرده و وی را به زمین انداخته است، اما پزشکی قانونی بر طبق سی تی اسکن در مورد بحث ضربه مغزی اعلام کرده که این دانشجوی دختر از نظر مغزی موردی ندارد، همچنین کبودی گونه وی نیز طبق گفته خودش آثار زمین خوردگی است اما پزشکی قانونی هنوز این مورد را تایید نکرده است.

وی در ادامه گفت: ما تمام ترددهایی که در آن ساعت صورت گرفته را پیگیری و چک کردیم و فیلم‌ها نیز بازنگری شده و فهرست اشخاصی که به عنوان کارگر فضای سبز در دانشگاه مشغول به کار هستند، بررسی خواهد شد و آنچه برای دانشگاه مقدور باشد، پیگیری خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد با تاکید بر اینکه حال این دانشجوی دختر مضروب شده خوب است و مشکل خاصی ندارد، اظهار کرد: دانشجویان روز گذشته توجیه شدند و ما در جریان پیگیری‌های بعدی قرارشان خواهیم داد.  

کد خبر 136991

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز