همشهری آنلاین : مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم با اشاره به بررسی حادثه ضرب و جرح یک دانشجوی دختر دانشگاه فردوسی مشهد در وزارتخانه، گفت: شناسایی ضارب و انگیزه‌اش در حال بررسی است.

دکتر بذرافشان درگفت‌وگو با ایسنا، موضع اداره کل دانشجویان داخل وزارت علوم را همانند موضع دانشگاه عنوان کرد و گفت: زمانی که یک اتفاقی در خانه‌ای رخ می‌دهد علی القاعده بهتر از هر کس، اهالی خانه می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری نسبت به اتفاق رخ داده بیان کنند. بر این اساس دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این زمینه اخبار و اطلاعات موجود را منتقل کرده‌اند که براساس آن موضع ما هم براساس اطلاعاتی که داریم همان موارد است.

وی با بیان اینکه ظاهرا حدود 510 هزار خبر و شایعه در زمینه حادثه اخیر دانشگاه فردوسی مشهد بر روی سایت‌ها منتشر شده است، تصریح کرد: اما متاسفانه خبری که خود دانشگاه رسما منعکس کرده است خیلی منعکس و پخش نشده است.

بذرافشان با تشریح حادثه پیش آمده برای این دانشجوی دختر در روز یکشنبه 15 خرداد ماه، اظهار کرد:‌ بر اساس اطلاعات موجود، دانشجوی مذکور در روز یکشنبه ساعت 13و 33 دقیقه و 26 ثانیه وارد دانشگاه می‌شود و در مسیر توسط یک فرد ضربه‌ای بر گردنش وارد می‌شود و با صورت به زمین می‌خورند و از ناحیه صورت زخمی می‌شود.

وی افزود: در فاصله چند دقیقه پس از این ماجرا چند نفر از دانشجویان در محل حاضر می شوند و با شماره تلفنی که دانشجوی مضروب در اختیار آنها قرار می دهد با دوستان هم خوابگاهی وی تماس می گیرند که او را به خوابگاه منتقل می کنند.

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم اضافه کرد: پس از اطلاع مسئولان خوابگاه از وضعیت این دانشجو، وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند و طی عکسبرداری که از وی صورت گرفته است ظاهرا از ناحیه فک شکستگی دارد. در حال حاضر این دانشجو به دلیل شکستگی فک و دریافت خدمات درمانی و معالجه در بیمارستان بستری است و دانشجویان و مسئولان و اعضای شورای صنفی نیز با دانشجوی مضروب ملاقات کرده‌اند.

بذرافشان اظهارکرد: در زمینه این حادثه شناسایی ضارب و انگیزه‌ وی در حال بررسی است.  

کد خبر 137124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز