همشهری آنلاین: همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، موتورسواران قمی مسیر بیت امام خمینی(ره) در قم تا حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی را طی می‌کنند.

موتورسوار

سیدکاظم صالحی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت بیست و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ورزشکاران موتورسوار قمی فاصله بیت امام راحل در قم تا حرم امام‌خمینی (ره) را طی میکنند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این همایش و زمان انجام آن‌ گفت: موتورسواران قمی صبح روز شنبه 14 خرداد ماه این حرکت فرهنگی را آغاز می‌کنند و با پیمودن مسیرهای مختلف، وارد حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران میشوند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم بیان داشت: موتورسواران قمی در آغاز حرکت فرهنگی ورزشی خود، ابتدا در بیت قدیمی امام راحل واقع در میدان روح‌الله حضور پیدا می‌کنند تا با ادای احترام به آن امام راحل، همایش خود را آغاز کنند.
وی تصریح کرد: همچنین کاروان موتورسواران استان قم در مسیر حرکت خود یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت و با آرمان‌های رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید میثاقی دوباره خواهند کرد.

صالحی اظهار داشت: جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کرده و بر پایداری ارزش‌های نظام مقدس تأکید خواهند کرد.

وی عنوان داشت: در آستانه بیست و دومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، جامعه ورزش کشور اعم از مسئولان، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و دیگر دست‌اندرکاران ورزش نیز روز 14 خرداد در مرقد امام خمینی(ره) حضور بهم می‌رسانند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی‌(ره) بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم تصریح کرد: عظمت و افتخار روز‌افزون انقلاب اسلامی ایران و پیشرفت عدالت در تمام عرصه‌ها موجب خشم و ناراحتی دشمنان خارجی و ایادی سرسپرده داخلی آن‌ها شده است‌.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش با شور و اشتیاق مضاعف ضمن پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت، همراه با دولت ارزشی و و انقلابی و رئیس جمهور محبوب و شجاع، خود را حامی اسلام و انقلاب می‌داند و تلاش می‌کنیم با حضور در چنین برنامه‌هایی حضور جامعه ورزشی در هر صحنه را نیز به خوبی به نمایش بگذاریم.

کد خبر 136783
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز