گروه شهری: شهردار تهران گفت:

قالیباف

امروز گرد هم آمده‌ایم تا با حضرت امام(ره) و همه آرمان‌ها و ارزش‌های او بیعتی مجدد کنیم و بگوییم که انقلابی بودن و انقلابی ماندن به معنای دفاع از ارزش‌های امام(ره) و شهدا و در تبعیت از ولی عادل است.دکتر محمد باقر قالیباف دیروز در مراسم تجدید میثاق کارکنان شهرداری تهران با آرمان‌های حضرت امام(ره) پس از اهدای گل و اقامه نماز ظهر گفت: خوشحالیم که یک بار دیگر توفیق یافتیم تا در ایام سالگرد رحلت امام در کنار مرقد مطهر آن بزرگوار حضور یابیم و همچنین عرض تسلیتی داشته باشیم به حجت‌الاسلام سید حسن خمینی یادگار بیت حضرت امام خمینی(ره).وی افزود: امروز گرد هم جمع شده‌ایم تا یاد و خاطره آن مرد الهی را گرامی بداریم که با اخلاص خود چنان گام برداشت که برکات آن برای همه بشریت باقی مانده است.

شهردار تهران در ادامه اظهار کرد: امام خمینی(ره) به همه انسان‌ها کرامت داد و با وجود و حضور پربرکت خودبه همه مسلمانان جهان قدرت و شوکت بخشید. وی افزود: امام(ره) در زمانی آمد که مادیات در جامعه به اوج خود رسیده بود و او با معنویت و تزریق آن به جامعه یک روح جدید دمید. قالیباف در ادامه گفت: امروز گرد هم آمده‌ایم تا با حضرت امام و همه آرمان‌ها و ارزش‌های او بیعت مجدد کنیم و بگوییم که انقلابی بودن و انقلابی ماندن به معنای دفاع از ارزش‌های امام و شهدا و در تبعیت از ولی عادل است.شهردار تهران افزود: امروز گرد هم جمع شده‌ایم تا کلام امام را پاس بداریم و از آرمان‌های امام(ره) و شهدا حفاظت کنیم تا آسیبی به ولایت فقیه نرسد و این ستون جامعه اسلامی را حفظ کنیم.

دوره‌ موفق شهرداری تهران

یادگار حضرت امام نیز با بیان اینکه دوره فعلی مدیریت شهری جزء دوره‌های موفق شهرداری تهران بوده است، گفت: کسی که در مسند مسئولیت است همواره باید جایی از ذهنش درد داشته و مشکلی ذهن او را به‌خود مشغول کرده باشد. اگر احساس کردید همه مشکلات حل شده آن لحظه پایان کار شماست.به گزارش تهران سما، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی ضمن تسلیت به مناسبت این ایام گفت: در روایتی از پیامبر(ص) آمده است که فرمودند «سوره هود مرا پیر کرد» و آن سوره این است که همانگونه که امر شدی استقامت کن و معنای آن نیز این است که هم خودت و هم کسانی که همدوش تو هستند باید استقامت بورزند.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) خود روح استقامت داشت اما در این روایت استقامت همراهان مدنظر بوده است و شرط توفیق پیامبران، رهبران و همه کسانی که تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ایجاد می‌کنند این است که هم خودشان و هم همراهان‌شان استقامت کنند.وی افزود: اگر همراهی مردم و جوش و خروش و ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و خانواده آنها نبود توفیقی حاصل نمی‌شد. حجت‌الاسلام سید‌حسن خمینی خطاب به مجموعه شهرداری تهران گفت: اگر بیشتر خدمت کنید و مشکلات اداری، معیشتی و فرهنگی مردم را که متأسفانه فراوان نیز هست، بیشتر حل کنید آن استقامت‌ها به بار می‌نشیند و همراهی‌ها باقی می‌ماند. وی در ادامه ضمن تشکر از فعالیت‌ها و خدمات شهرداری تهران گفت: باید اذعان داشت شهردار تهران، این برادر عزیز و دوست خوبمان در شهرداری در این زمینه توفیق داشته و دوره خدمات شما و همکارانتان جزء دوره‌های همراه با توفیق و موفقیت بوده است.

 

کد خبر 136754

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز