سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

علی شاکری: از حضور خولیو ولاسکو سرمربی نامدار آرژانتینی تیم ملی والیبال در ایران نزدیک به 2‌ماه می‌گذرد. او بدون هیچ حاشیه‌ای سرگرم آماده‌سازی‌ تیم ملی و اجرای برنامه‌هایش در راه جام ملت‌های آسیاست.

با وجود این برخی‌ها و از جمله سایت فدراسیون والیبال، معلوم نیست با چه هدفی درصدد دشمن تراشی فرضی برای او در رسانه‌ها هستند تا به نوعی او را از کار اصلی‌اش واداشته و در مقابل افرادی قرار دهند که بیشترین تلاش را در‌جهت جذب او داشته‌اند. این دوستان ظاهرا فراموش کرده‌اند که در اوایل سال به گواه صورت جلسه هیات رئیسه بازهم به‌دنبال جذب گائیج بوده‌اند و پس از شنیدن جواب منفی از سوی او با توصیه رسانه‌ها به سراغ ولاسکو رفته‌اند.

جالب آنکه در این یادداشت‌های پراکنده قرارداده شده در سایت فدراسیون که هیچ اشاره‌ای به مشکل آفرینی رسانه خاصی نیز در آن نشده است بعضی‌ها با دستمایه قراردادن پروژه ناموفق جذب زوران گائیج، در قیاسی مع‌الفارق به تطهیر عملکرد سرمربی پروازی ناموفق سابق تیم ملی بر آمدند که برخلاف همتای آرژانتینی‌اش هرگز حضوری فیزیکی در ایران نداشت و همه هم و غمش رسیدگی به تمرینات تیم باشگاهی‌اش در روسیه بود. کوشش و تلاش خولیو ولاسکو برای اعتلای والیبال با روزی نزدیک به 12 ساعت وقت گذاشتن بر هیچ دلسوز والیبالی پوشیده نیست و رسانه‌ها هم با همه اعتماد و اعتقادی که به ولاسکو و آینده والیبال ایران دارند او را نیز مثل هر انسان دیگری قابل نقد می‌دانند. آنها در عین حال همواره پشتیبان کارهای باارزش او خواهند بود و نیازی هم به توصیه آدم‌های غیروالیبالی ندارند.

کد خبر 136630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز