همشهری آنلاین: در پی ادامه جنایت عربستان در بحرین و بی احترامی آل سعود به حقوق مردم منطقه، صالحی برای ارایه دلایل سفر به عربستان به جلسه فردای کمیسیون امنیت ملی فراخوانده شد.

جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امور خارجه برای توضیح خواستن از سفر احتمالی به عربستان و بررسی تحولات منطقه سه‌شنبه هفته جاری در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

یک منبع آگاه در مجلس به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: صالحی قصد داشت که به عربستان سعودی سفر کند اما با پیگیری‌های مجلس شورای اسلامی این سفر تا کنون منتفی شده است.اما فشار بر صالحی برای انجام این سفر از سوی جریان انحرافی ادامه دارد.

زهره‌الهیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز تایید خبر جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر خارجه، به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت که سفرهای احتمالی وزیر خارجه به برخی کشورهای منطقه در این جلسه با حضور صالحی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه آل‌سعود جنایتکار، قاتل مردم بحرین است، افزود که رابطه تهران با عربستان تحث تاثیر شرایط ناسالم منطقه‌ای قرار دارد و عربستان باید به حقوق ملت‌های منطقه احترام بگذارد.

 

کد خبر 136451
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز