جمعه ۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم ترحیم و یادبود ناصر حجازی در شرایطی صبح امروز ( جمعه 6 خرداد) برگزار شد که ازدحام هزاران نفر از دوستداران و هواداران او کار برگزاری مراسم را با مشکل مواجه کرد.

حجازی ناصر

به گزارش مهر، مراسم ترحیم و یادبود مرحوم ناصر حجازی  با حضور بسیاری از مسئولان ورزش، هنر و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرک قدس در شرایطی برگزار شد که از ساعات ها قبل از شروع مراسم ازدحام جمعیت در خیابان های منتهی به مسجد جامع مشکلات ترافیکی بسیاری را بوجود آورده بود.

 بسیاری از علاقمندان و دوستداران ناصر حجازی که روز چهارشنبه نیز در مراسم تشییع و خاکسپاری او در ورزشگاه آزادی و بهشت زهرا(س) حضور داشتند، صبح امروز با در دست داشتن عکس های دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در این مراسم حضور پیدا کرده بودند.

برخی از باشگاه های فوتبال و مسئولان ورزش کشورمان نیز با ارسال تاج گل همدردی خود با خانواده مرحوم ناصر حجازی را اعلام کرده بودند. جواد نکونام بازیکن تیم فوتبال اوساسونا که در اسپانیا به سر می برد یکی از این افراد بود. ضمن اینکه برخی افراد و نهادهای غیر ورزشی نیز دسته گل هایی را به مراسم شادروان حجازی ارسال کرده بودند.

 ازدحام جمعیت در خیابان‌های اطراف مسجد جامع شهرک قدس به قدری بود که ماموران پرشمار نیروی انتظامی هم نتوانستند نظم کاملی را حاکم کنند و شاهد بی‌نظمی‌های ترافیکی شدیدی در اطراف مسجد بودیم. با این حال بسیاری از چهره‌های ورزشی با رساندند خود به محل مراسم، با خانواده مرحوم حجازی ابراز همدردی کردند.

 علی پروین، علی دایی، حسین هدایتی، اصغر حاجیلو، احمدرضا عابدزاده، بهرام افشارزاده، عادل فردوسی پور، پیمان اسدیان، فرهاد مجیدی، محمد زادمهر، یورگن گده، مارکار آقاجانیان، نصرالله عبداللهی، بهزاد فراهانی، عزیز محمدی، مهدی تاج، سعید فائقی، شاهرخ بیانی، پویا امینی، حسن روشن، بهروز پرورشخواه، نادر فریادشیران، سعید مظفری زاده، مهدی محمدنبی، علیرضا حقیقی، محمود یاوری و ... از جمله حاضرین در این مراسم بودند و هنوز رفتن ناصر حجازی را باور نداشتند.

کد خبر 136124
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز