شرکت نفت حاضر نیست به تعهداتی که دولت بر دوشش گذاشته عمل کند و به همین دلیل سهمیه بنزین مخصوص معلولان و جانبازان همچنان در پیچ و خم اداری قرار دارد.

احمد اسفندیاری، سرپرست سازمان بهزیستی، با اشاره به اینکه وزارت نفت هنوز سهمیه بنزین معلولان را نداده است، عنوان کرد: پیرو مکاتبه‌ای که درباره احقاق حقوق معلولان و دریافت سهمیه بنزین آنها با ستاد سوخت داشته‌ایم، اخیرا محمد رویانیان مجددا با ارسال نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرده است شرکت نفت از انجام تعهدش در قبال این موضوع خودداری می‌کند.به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه مصوبه قانونی هیأت دولت برای پرداخت سهمیه بنزین 9ماه نخست سال گذشته از سوی ستاد سوخت و معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: حل این موضوع در انتظار همکاری شرکت نفت برای پرداخت سهمیه بنزین معلولان است.

براساس اظهارات کرباسی، معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور سهمیه بنزین 9ماه نخست سال گذشته معلولان بالغ ب13.5 میلیون لیتر است. پیش از این سرپرست سازمان بهزیستی در نشست مطبوعاتی‌اش اعلام کرده بود که برای اعطای سهمیه بنزین به معلولان و جانبازان مصوبات لازم را داشته و انتظار داریم که مسئولان مربوطه در وزارت نفت و شرکت نفت اقدامات لازم را برای در اختیار قرار دادن این سهمیه انجام دهند. سهمیه‌ بنزین معلولان و جانبازان با هدف حل بخشی از مشکلات حمل‌ونقل این گروه‌ها تخصیص یافته، اما با گذشت بیش از 2ماه از سال جدید هنوز وضعیت این سهمیه از سوی وزارت نفت و شرکت نفت تعیین تکلیف نشده و پیگیر‌ی‌های سازمان‌های مسئول به جایی نرسیده‌است.

کد خبر 135578

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز