سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۳:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیلاری کلینتون سناتور دمکرات و از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 آمریکا با احمق نامیدن بوش گفت دولت او وضعیت اقتصاد آمریکا را خراب کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از دنور آمریکا ،هیلاری کلینتون روز دوشنبه در جمع شورای رهبری دمکراتهای میانه روکه از حامیان ریاست جمهوری بیل کلینتون شوهر او در سال 1992 بودند گفت دولت بوش به کارگران آمریکایی صدمه زده و دمکراتها باید ایده های جدیدی برای تقویت طبقه متوسط ارائه کنند.
وی افزود: اکنون هزینه های زندگی آمریکایی های طبقه متوسط به شدت افزایش یافته درحالی که درآمدهای آنها با کاهش روبرو شده است.
هیلاری کلینتون با اشاره به شعار انتخاباتی سال 1992 شوهر خود مبنی بر اینکه"احمق،اقتصاد مهم است" خطاب به بوش گفت" احمق،رویای آمریکا مهم است"

سناتور ایالت نیویورک با اشاره به افزایش قیمت گاز و هزینه‌‏های بهداشت و آموزش گفت: " آنها مراقب آمریکا نیستند، آنها کشور را به ورشکستگی می‌‏کشانند و مشکلات را درک نمی‌‏کنند."

کلینتون با اشاره به این مطلب که دموکرات‌‏ها می‌‏توانند در صورت به دست گرفتن کنترل مجلس نمایندگان و سنا در انتخابات ماه نوامبر اوضاع مردم را تغییر دهند، گفت: " یک بار دیگر آمریکا نیاز دارد کشوری شود که برای همه عمل می‌‏کند و نه تنها برای قدرتمندان و ثروتمندان."

این سناتور آمریکایی همچنین از وجود بسته پیشنهادی اقتصادی برای تقویت طبقه متوسط و مبارزه با فقر خبر داد. این بسته پیشنهادی شامل 20صفحه برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم آمریکا است

کد خبر 1355

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز