همشهری آنلاین: پیمان پیروی، هنرمند جوان خطاط و نقاشی خط ایران به عنوان نفر برگزیده جشنواره بین المللی البرده امارات متحده عربی برگزیده شد.

خوشنویسی

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، پیمان پیروی که جدیدترین آثار خود را  اخیرا در نمایشگاهی در  گالری شمرون برپا کرده است، در مورد این جشنواره گفت: دو سال پیاپی جایزه و لوح تقدیر این جشنواره بین المللی به من اختصاص می یابد. این برنامه بی ینالی است که از طرف وزارت جوانان امارات و به مناسبت میلاد پیامبر اکرم اسلام برپا می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در حوزه های خطوط مدرن (نقاشی خط)، تذهیب، شعر عربی، خط دیوانی و خط نستعلیق برپا می شود که از ایران هادی روشن ضمیر، ابراهیم الفت، صدری و یعقوبیان حضور داشتند.

وی افزود: امسال یک بیت شعر عربی در مدح رسول الله موضوع این جشنواره بود که آثاری با حداقل اندازه 100 * 100 به جشنواره ارائه شد که اثر من به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

پیروی در مورد نمایشگاه جدیدش در گالری شمرون که در روز اول و مراسم افتتاحیه بیش از نیمی از آثارش به فروش رسید، توضیح داد: رنگ بندی آثار جدیدم را با اقلیم و سلیقه مخاطبانم وفق داده ام تا در این نمایشگاه مخاطبان آثاری جدید با رنگ بندی، فرم و اندازه جدید از من ببینند.

گالری شمرون همه روزه از ساعت 10تا 14:30 و 16:30 تا 20 واقع در خیابان فرشته ، خیابان بوسنی و هرزگوین ، خیابان دکتر حسابی ، باغ موزه هنر ایرانی است.

 

 

کد خبر 134908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز