با وجود گذشت 2سال از بهره‌برداری راه آهن اصفهان- شیراز معاون وزیر راه و ترابری و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل می‌گوید:

راه آهن

ایستگاه شیراز در این مسیر ریلی در حال ساخت و در مرحله نازک‌کاری است و هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.به گزارش همشهری، راه‌آهن اصفهان - شیراز که در اوایل سال 88 به بهره‌برداری رسید یکی از پرحاشیه‌ترین مسیرهای ریلی است که راه‌اندازی آن توام با حرف و حدیث‌های بسیار بود و بسیاری آن را یکی از پروژه‌های تبلیغاتی دولت نهم انتخابات ریاست‌جمهوری ارزیابی می‌کردند.

این مسیر ریلی پس از بهره‌برداری فعالیت خود را آغاز کرد اما محل احداث ایستگاه شیراز مدت‌ها مورد بحث بود و با وجود تعیین این محل، ایستگاه مذکور تا به امروز تکمیل نشده است. احمد صادقی با بیان اینکه این ایستگاه در هفته دولت سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد، می‌گوید: همزمان با احداث این ایستگاه اصلی، ایستگاه‌های بین راهی نیز در چند شهرستان نظیر اقلید و از این قبیل در حال احداث است.

به گزارش فارس، معاون وزیر راه و ترابری تصریح کرد: هنوز برنامه‌ای برای ادامه دادن این مسیر ریلی به سمت پل فسا و تغییر مکان ایستگاه‌ شیراز به شرق این شهر، نداریم؛ موضوع در حال بررسی است اما تصمیم خاصی اتخاذ نشده است. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل خاطرنشان کرد: در حال حاضر قطار در این مسیر ریلی سیر دارد و فعال است.

رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای صاحب مسکن می‌شوند

رئیس سازمان راهداری گفت: رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای صاحب مسکن می‌شوند. ‌شهریار افندی‌زاده با اعلام این مطلب، اظهار داشت: در راستای سیاست کلان دولت مبنی بر تأمین مسکن اقشار کم‌ درآمد و زحمتکش و با هدف افزایش امکانات رفاهی و معیشتی رانندگان و متصدیان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و ارتقای سطح بهره‌وری آنان در این بخش، تفاهمنامه‌ای با مجموعه متولیان مسکن مهر و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و نمایندگان صنف رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای منعقد شد.

کد خبر 134830

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز