سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
۰ نفر

گروه اجتماعی: هنرجویان هنرستان‌ها نیز مانند دانش‌آموزان دبیرستانی باید 4سال درس بخوانند تا دیپلم بگیرند.

فن و حرفه

وزیر آموزش و پرورش در این باره اعلام کرد: این تغییر ساختاری در ادامه طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش است و افزون بر آن در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نیز در حال بررسی است.

حمید‌رضا حاجی‌بابایی در آیین تجلیل از فرهنگیان بسیجی گفت: به این نتیجه رسیدیم که همه دانش‌آموزان در رشته‌های نظری و فنی و حرفه‌ای باید 12‌سال درس بخوانند تا دیپلم بگیرند. وی اظهار کرد: این موضوع قطعی است اما کیفیت کار و شیوه اجرایی آن در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در دست بررسی و پیگیری است.

پیش‌دبستانی مهم است اما مربیان استخدام نمی‌شوند

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره تعیین‌تکلیف مربیان پیش‌دبستانی و رابطه استخدامی آنها گفت: از نظر ما دوره پیش‌دبستانی خصوصی محسوب می‌شود و اکنون هیچ قانونی برای استخدام مربیان پیش‌دبستانی وجود ندارد اما جایگاه آنان بسیار حایز اهمیت است. وی در باره پرداخت نشدن سختی‌کار کارمندان دولت به فرهنگیان گفت: هر چه قانون تعیین کرده باشد را به‌طور کامل اجرا کرده‌ایم و آنچه اکنون پرداخت می‌شود، مطابق با قانون است. وزیر آموزش و پرورش تفاوت در سختی کار فرهنگیان را این طور توضیح داد: ممکن است وضعیت پرداخت حق سختی‌کار در تهران با سایر مناطق از‌جمله مناطق مرزی متفاوت باشد که این نیز مطابق با قانون است.

کد خبر 134604

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز