همشهری آنلاین: حکم سرپرست جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که عصر دوشنبه لحظاتی منتشر شد و به سرعت برداشته شد، روز دسه شنبه (20 اردیبهشت) به طور رسمی اعلام شد تا گره مشکل حسن‌زاده هم حل شود!

hasanzade

به گزارش مهر، اسماعیل حسن‌زاده که پس از کناره‌گیری مجتبی شریفی از ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی وی مطرح شده بود، بالاخره پس از یک هفته کش و قوس، از سوی کفاشیان به عنوان سرپرست این کمیته انتخاب و معرفی شد. حسن‌زاده نیز مانند دیگر روسای پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران قاضی است و سابقه فعالیت در فوتبال کشور را نیز دارد.

سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگوی اخیر خود با خبرگزاری مهر ضمن حساس توصیف کردن کار کمیته انضباطی در برقراری نظم و انضباط در جامعه فوتبال اظهار داشت: کمیته انضباطی یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های اجرایی فدراسیون فوتبال است که در صدور آرای خود کاملا مستقل عمل می‌کند و تلاش می‌کنیم تا با حفظ استقلال کاری کمیته، جریان تازه‌ای را مطابق با آیین‌نامه انضباطی بر فوتبال کشور جاری کنیم.

مجتبی شریفی، رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دوشنبه هفته گذشته از سمت خود در این کمیته کناره‌گیری کرد.
البته عصر روز دوشنبه حکم اسماعیل حسن‌زاده برای لحظاتی روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت که ظاهرا بعد از انتشار این حکم مسئولین فدراسیون متوجه مشکل کوچکی در کار اداری حسن‌زاده می شوند که با تلاش مهدی تاج، رئیس کمیته داوران حل شد.

کد خبر 134593
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز