دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

سخنگوی قوه قضاییه اظهارات آقامحمدی در خصوص ارسال اسامی مفسدان اقتصادی به دستگاه قضایی را تکذیب کرد.

محسن اژه ای

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری بعدازظهر دیروز خود در پاسخ به اظهارات سخنگوی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مبنی بر ارائه اسامی 20نفر از مفسدان اقتصادی به دستگاه قضا گفت: ما منتظریم تا اسامی را اعلام کنند البته وی اول اعلام کرده 65 نفر، بعد گفته است که با آنها به تفاهم رسیدیم و تعدادشان به 20 نفر کاهش یافت ولی هیچ نامه‌ای مبنی بر اسامی مفسدان اقتصادی از سوی این کمیته به دستگاه قضا ارائه نشده است. از خبرنگارها هم متشکر هستیم که این مورد را پیگیری می‌کنند. رسانه‌ها باید همچنان بازخواست کنند و این موارد را پیگیری کنند.

صدور حکم متهمان کوی دانشگاه

سخنگوی قوه قضاییه همچنین با اعلام اینکه حکم متهمان کوی دانشگاه صادر شده گفت: ‌40نفر از این متهمان به حبس، جزای نقدی و پرداخت خسارت وارده محکوم شده‌اند. وی گفت: پرونده کوی دانشگاه و ساختمان سبحان در دادگاه بررسی و حکم برای متهمان صادر شد. وی ادامه داد: این پرونده 50 متهم داشت که 40 نفر آنان به حبس، جزای نقدی و پرداخت خسارت وارده محکوم شدند.

جن‌گیرها دستگیر شده‌اند

سخنگوی قوه قضاییه در مورد افرادی که گفته می‌شود با عنوان رمال، پیشگو و جن‌گیر دستگیر شده‌اند گفت:‌ این موضوع صحت دارد و دادستان با عنوان مدعی‌العموم وارد شده و پرونده در حال مراحل مقدماتی است ولی بحث طیف و گروه مطرح نیست. وی درخصوص ابراز نگرانی روحانیون و علما در مورد نفوذ جریان انحرافی در دستگاه‌های دولتی گفت: در این رابطه تاکنون چندین نفر هم دستگیر شدند و در حال حاضر اقدامات بررسی و رسیدگی به پرونده آنها ادامه دارد. اما باید تا به نتیجه‌رسیدن نهایی پرونده منتظر بود.

کد خبر 134538

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز