رئیس پلیس امنیت اخلاقی اعلام کرد: طرح امنیت اخلاقی با حضور پر رنگ 70 هزار نیروی پلیس در حال اجراست.

به گزارش فارس، سردار احمد روزبهانی گفت: طرح امنیت اخلاقی هیچگاه تعطیل نشده و پلیس به وظایف خود در این زمینه عمل می‌کند اما با توجه به آغاز فصل گرما، حضور پلیس و گشت‌های امنیت اخلاقی از این پس پررنگ‌تر خواهد شد. وی اظهار داشت: بحث بدپوششی‌ها و مواردی از امنیت اخلاقی باعث شده تا مطالبات مردم، رسانه‌ها و مسئولان افزایش پیدا کند.

این مقام نیروی انتظامی تصریح کرد: نام گشت ارشاد را از روی ماشین‌های پلیس حذف کردیم و این گشت‌ها تحت عنوان پلیس امنیت اخلاقی فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند. وی اظهار داشت: پلیس با دیش‌های ماهواره‌ای که روی بالکن و پشت‌بام‌ها به صورت آشکار نصب شده و قابل رویت هستند، برخورد می‌کند و اگر این موضوع دوباره تکرار شود، فرد خاطی به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

سردار روزبهانی تأکید کرد: برای اجرای بهتر طرح امنیت اخلاقی با همت بیشتر و تعداد بیشتری از نیروها و همچنین با هماهنگی مقامات قضایی وارد عمل می‌شویم.

وی اظهار داشت: نیروهای پلیس امنیت اخلاقی به صورت محسوس و نامحسوس فعالیت خواهند کرد و افراد قانون‌شکن بدانند هر خودروی شخصی می‌تواند گشت نامحسوس باشد. سردار روزبهانی تأکید کرد: افرادی که مانکن‌وار و غرض‌ورزانه در خیابان‌ها ظاهر شوند، توسط پلیس به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 134519

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز