همشهری آنلاین: جشنواره منطقه‌ای "الموت" با حضور 9 استان فردا در استان قزوین آغاز می‌شود.

جشنواره فیلم الموت

به گزارش ایلنا،جشنواره منطقه‌ای الموت" -فصل یک- با حضور استان‌های قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، مازندران، خوزستان، لرستان و ایلام از فردا در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

در این جشنواره در بخش‌های جنبی اکران فیلم‌های کوتاه خارجی فیلم‌های کوتاه سینمای آمریکا با عنوان زاویه پنهان شامل هشت فیلم کوتاه روز سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه از ساعت 9 الی 17:30 در سینما حافظ قزوین، فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم کارتاج تونس 2010 شامل هفت فیلم کوتاه از کشورهای تونس ـ اتیوپی ـ لیبی ـ لبنان و افریقای جنوبی، مرور فیلم‌های کوتاه کشورهای عضو اکو و اتحادیه بین‌المللی فیلمسازان مسلمان با نمایش 5 فیلم کوتاه از کشورهای ترکیه، مصر، اندونزی، پاکستان و لبنان یک روز سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه از ساعت 15:30 تا 17 در سینما حافظ، مرور پویانمایی دانشگاه هنر و طراحی سوئیس با نمایشگاه سیزده انیمیشن از دانشگاه فوق چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 10:30 در سینما بهمن این شهر نمایش داده می‌شود.

همچنین این جشنواره نشست تخصصی و تور عکاسی در جشنواره "الموت" برگزار خواهد کرد که این نشست تخصصی عکاسی با حضور اسماعیل عباسی عکاس، مدرس و نویسنده از ساعت 17 الی 19:30 در سینما حافظ قزوین برگزار خواهد شد.

وی که از اعضای هیئت انتخاب و داوری بخش عکس جشنواره است،به مباحث نظری عکاسی برای علاقه‌مندان خواهد پرداخت شرکت در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

همچنین روز چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه عکاسان شرکت کننده درجشنواره الموت به همراه اساتید عکاسی به تور یک روزه عکاسی از مناطق زیبا و دیدنی الموت قزوین خواهند رفت.

دبیر جشنواره به بهترین عکس گرفته شده از طبیعت زیبای الموت لوح افتخار و جایزه ویژه‌ای در مراسم اختتامیه اهدا خواهد کرد.

در انتهای نیز همزمان با برگزاری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوا فصل یک از 20 تا 22 اردیبهشت ماه که با حضور بیش از 100 هنرمند فیلمساز، عکاس، فیلمنامه‌نویس و طراح پوستر در قزوین برگزار می‌شود، بهترین فیلم منتخب از نگاه تماشاگران در مراسم اختتامیه لوح افتخار و جایزه ویژه‌ای را از سوی دبیر جشنواره دریافت خواهد کرد.

 

کد خبر 134502

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز