گروه حوادث: زن و مرد رمال که به بهانه درمان نازایی و حل مشکلات زوج‌های جوان، دست به کلاهبرداری از زنان در استان مرکزی می‌زدند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالله قاسمی، معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، با بیان این خبر گفت: نخستین متهم، زنی 30 ساله است که بیشتر مشتریانش را زنان متاهل تشکیل می‌دادند. وی ادامه داد: این زن که مدعی بود با استفاده از ورد و جادو قادر است هر مشکلی، مخصوصا مشکلات خانوادگی را حل کند، به بیشتر طعمه‌هایش می‌گفت که دلیل مشکلات شخصی آنها، زندگی زناشویی است و آنها برای خوشبخت شدن و رسیدن به زندگی رویایی‌شان باید از همسرانشان جدا شوند.

سرهنگ قاسمی افزود: به‌دنبال شکایت تعدادی از کسانی که فریب حرف‌های زن رمال را خورده و زندگی‌شان از هم پاشیده شده بود، تحقیقات پلیس آگاهی استان مرکزی برای دستگیری این متهم آغاز شد و یکی از ماموران زن پلیس، در پوشش مشتری وارد خانه متهم شد. وی تصریح کرد: با اطلاعاتی که مامور مخفی پلیس از فعالیت مجرمانه زن رمال به دست آورده بود، دستور بازداشت متهم صادر شد و ماموران در یک عملیات ضربتی این زن را دستگیر کردند. معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به کشف تعدادی کتاب و لوازم مخصوص رمالی در خانه متهم تاکید کرد:

زن رمال در بازجویی‌ها به کلاهبرداری از ده‌ها نفر با این شگرد اعتراف کرد و با قرار قانونی راهی زندان شد. سرهنگ قاسمی در تشریح نحوه دستگیری دومین رمال کلاهبردار نیز گفت: این متهم تعدادی نوچه داشت که با فرستادن آنها به مجالس زنانه، طعمه‌هایش را شناسایی می‌کرد. نوچه‌های این مرد وظیفه داشتند در بین زنان دیگر وانمود کنند که مدتی قبل دچار نازایی شده بودند اما جادوی مرد رمال آنها را شفا داده و حالا صاحب فرزند شده‌اند. به این ترتیب زنان نازا که فریب حرف‌های آنها را خورده بودند، راهی محل فعالیت مرد رمال می‌شدند، غافل از اینکه در دام مردی کلاهبردار افتاده‌اند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا اظهار داشت: مرد رمال به‌محض ورود طعمه‌هایش از آنها می‌خواست که طلاهای خود را داخل کیسه‌ای که او در اختیارشان قرار می‌داد، بریزند. وی سپس جملات عجیب و غریبی روی کاغذ می‌نوشت و از مالباخته‌ها می‌خواست که این کاغذها را به‌مدت 3 ماه در هنگام خواب زیر بالش خود قرار دهند و این در حالی بود که وی در فرصتی مناسب کیسه طلاها را با کیسه‌‌ای خالی عوض می‌کرد و از این طریق طلاهای طعمه‌هایش را سرقت می‌کرد. معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به دستگیری این مرد از سوی ماموران مخفی پلیس، به شهروندان هشدار داد که مراقب افراد سودجویی که با ادعای واهی حل مشکلات دست به کلاهبرداری از مردم می‌زنند، باشند و درصورت مشاهده افراد رمال، موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 134404

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز