همشهری آنلاین : رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از رشته‌های شیمی و مهندسی برق به عنوان رشته‌هایی نام برد که فراوانی تقاضا در آنها در میان دارندگان مدرک دکتری تخصصی که بهمن ماه 89 برای جذب در دانشگاهها اعلام آمادگی کرده بودند، بیشتر است.

محمدرضا مردانی در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این خبر گفت: یک هزار و 600 دارنده مدرک دکتری تخصصی که بهمن ماه 89 برای جذب در دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کرده بودند از 13 اردیبهشت ماه برای مصاحبه به دانشگاه‌ها دعوت و تا شهریورماه نیز بررسی بر روی آنها خاتمه پیدا می‌کند.

وی نیاز اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها برای جذب هیئت علمی در رشته ها و گرایش های مختلف را در عدد بیش از یک هزار و 600 نفر اعلام کرد و گفت: از یک هزار و 600 دارنده مدرک دکتری تخصصی که بهمن ماه برای جذب در دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کرده بودند ممکن است در برخی رشته ها و گرایش ها متقاضی بیشتری وجود داشته باشد.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم افزود: رشته هایی نظیر شیمی و مهندسی برق پرمتقاضی هستند و ممکن است در این رشته ها همه متقاضیان جذب نشوند.

مردانی در تشریح موقعیت افرادی از این یک هزار و 600 نفر که ممکن است به عنوان هیئت علمی جذب نشوند، گفت: اگر مدارک دکتری ارسالی متقاضیان از دانشگاه‌های معتبر و مورد قبول وزارت علوم باشد مشکلی نیست اما اگر در بین مدارک ارسالی احیانا مدرکی باشد که دکترای آنها از دانشگاهی اخذ شده باشد که مورد تأیید وزارت علوم نباشد ارسال کننده آن جذب نمی شود.

کد خبر 134384

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز