گروه حوادث: وقتی پلاک جعلی خودروی زوج جوان که دست به سرقت از یک مغازه لوازم آرایشی زده بودند، در جریان فرار کنده شد، مهم‌ترین سرنخ در اختیار پلیس قرار گرفت.

متهمان

ظهر سه‌شنبه 13 اردیبهشت، مردی وحشتزده به کلانتری 12 اندیشه رفت و از ماجرای سرقت مسلحانه از مغازه‌اش خبر داد. این مرد در اظهاراتش به افسر تحقیق گفت: ساعتی قبل درحالی‌که به همراه یکی از فروشنده هایم داخل مغازه بودیم، یک زوج جوان وارد مغازه شدند و درحالی‌که وانمود می‌کردند خریدار لوازم آرایشی هستند اقدام به خرید چند قلم لوازم آرایشی کردند اما ناگهان مرد جوان اسلحه‌ای بیرون کشید و با تهدید از ما خواست پول‌های داخل صندوق را به او بدهیم و با این تهدید‌ها توانست 5/2میلیون تومان پولی را که در صندوق مغازه بود سرقت کند، آنها پس از این سرقت به سرعت از مغازه بیرون دویدند.

شاکی در ادامه اظهاراتش گفت: زوج جوان بعد از خروج از مغازه به سرعت سوار یک خودروی پژو شدند که جلوی مغازه پارک شده بود اما من و فروشنده با سر و صدا از همسایه‌ها برای دستگیرکردن آنها کمک خواستیم و در این زمان بود که همسایه‌ها و کسبه محل متوجه ماجرا شدند و برای متوقف کردن خودرو به تعقیب سارقان پرداختند و در این هنگام دستپاچگی راننده باعث شد که خودروی آنها به جدول کنار خیابان برخورد کند و پلاک خودرو که ظاهرا جعلی بود و روی پلاک اصلی نصب شده بود کنده شود و در همان لحظه بود که توانستم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.

بعد از برخورد خودرو با جدول و متوقف شدن آن، زوج جوان که خود را در محاصره مردم محل می‌دیدند خودرویشان را رها کرده و پا به فرار گذاشتند.با اعلام این گزارش، ماموران کلانتری تحقیقات خود را آغاز کرده و با شناسایی خودروی به جا مانده در صحنه، مالک آن را که مرد جوانی بود، در یکی از شهرک‌های شهریار شناسایی کردند.با شناسایی محل سکونت صاحب خودرو، ماموران در یک اقدام ضربتی وارد خانه شده و وی را که همان سارق فراری بود به همراه همسرش دستگیر کردند. با کشف یک سلاح کمری و دوقبضه شمشیر و قمه و مقادیری مواد‌مخدر کراک و حشیش، متهمان به مرکز پلیس آگاهی انتقال داده شدند. سرهنگ خیرخواهان، فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اعلام این خبر گفت: با اعتراف متهمان به سرقت مسلحانه، پرونده آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

کد خبر 134242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز