چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

گروه حوادث: دادستان تهران درخصوص ادعای یکی از مسئولان وزارت بهداشت که مدعی شده بود خبر رها شدن 3 بیمار در اطراف تهران کذب است، گفت:

عباس جعفری دولت‌آبادی

یکی از فرض‌های اولیه این بود که عده‌ای آمده‌اند و بزرگ‌نمایی کرده‌اند اما تا این لحظه در این خصوص به سرنخی نرسیدیم و اگر مسئولان ادله‌ای دارند ارائه کنند. عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه معارفه معاون امور زنان و اطفال دادسرای تهران در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین نتیجه پرونده رهاکردن بیماران در حاشیه تهران گفت: درباره این ادعا تنها یک عکس وجود داشت که البته فیلمبردار و عکاس نیز شناسایی شده‌اند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.

وی اضافه کرد: آنها مدعی شده‌اند که در مقام خبرنگار افتخاری اقدام به تهیه این عکس کرده‌اند. تاکنون در این خصوص 10 نفر دستگیر شده‌اند که همگی اقرار و اعتراف کرده‌اند که این کار را انجام داده‌اند و اقدامات خود را به مسئولان بالا منتسب کرده‌اند. دادستان تهران در ادامه گفت: ما به مسئولان بار دیگر تأکید می‌کنیم که از هر اظهارنظری در این باره خودداری کنند. تحقیقات ما ادامه خواهد داشت و اگر درباره فردی که آنها اعلام کردند به نتیجه برسیم افراد را تحت تعقیب قرار خواهیم داد.

در این جلسه خبرنگاری با اشاره به اینکه مسئولان وزارت بهداشت اعلام کردند که در این خصوص خود شاکی خصوصی هستند، سؤال کرد که آیا شکایتی از ناحیه آنها مطرح شده یا خیر؟ که جعفری دولت‌آبادی گفت: روزهای اول آنها طرح شکایت کردند اما شکایت آنها رافع مسئولیت‌شان نیست. اینها از عواملی که خودسر نامیده‌اند اعلام شکایت کرده‌اند و بازهم تأکید می‌کنم شکایت آنها رافع مسئولیت‌شان نیست. البته سرنخ‌های ما درباره اینکه این اقدام برای تخریب دستگاهی رخ داده کافی نیست و اگر مسئولان در این رابطه ادله‌ای دارند به ما ارائه کنند تا ما درباره آن اقدامات بیشتری انجام دهیم.

بازداشت 2برادر برای برگرداندن قاتل

دادستان تهران در ادامه در خصوص جنایت خونینی که یکی از قوی‌ترین مردان ایران در تهران رقم زده بود، از دستگیری 2 نفر در این پرونده خبر داد. عباس جعفری دولت‌آبادی گفت: در تماسی که با بازپرس پرونده داشتم، وی گفت 2 نفری که در حال حاضر درخصوص این جنایت دستگیر شده و در بازداشتگاه به سر می‌برند، برادر قاتل اصلی هستند و قاتل اصلی هنوز فراری است. وی ادامه داد: برادران جوان ورزشکار برای انجام اقدام تأمینی برای بازگشت متهم اصلی، در بازداشت به سر می‌برند.

کد خبر 134241

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز