سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت‌نام در آزمون تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت سوادآموزی و نیروهای شرکتی خرید خدمات آموزشی، از پنجم اردیبهشت آغاز شده و داوطلبان تا 18 اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

آزمون

عبدالامیرعرفی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این آزمون برای آموزشیاران نهضت سواد آموزی، نیروهای شرکتی خرید خدمات آموزشی، مراقبین بهداشت و نیروهایی که از سال 79 به بعد به‌صورت غیرمستمر با آموزش و پرورش همکاری داشتند، به‌منظور رفع کمبود نیرو در مناطق روستایی به‌ویژه مجتمع‌های آموزشی و پرورشی و در رشته‌های آموزش ابتدایی، مراقبین بهداشت و کودکان استثنایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به آموزش و پرورش منطقه خود پس از دریافت فرم مربوطه، تکمیل آن و همچنین ارائه مدارک خود، درصورت دارا بودن شرایط، با واریز 5هزار تومان به شماره حساب اعلام شده، در این آزمون ثبت نام کنند. به گفته رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش، توزیع کارت این آزمون از 28 تا 30 خردادماه در مراکز و محل ثبت‌نام داوطلبان صورت می‌گیرد و آزمون نیز در روز جمعه، سوم تیرماه ساعت 9 صبح به‌صورت سراسری برگزار خواهد شد.

کد خبر 134123

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز