گروه اقتصادی: روند تغییر قیمت‌ها در مورد آب ظاهرا هنوز به نتیجه نرسیده، چه اینکه یک مقام وزارت به تازگی گفته تعرفه‌های آب در بخش‌های مختلف در زمان حاضر همانند سال گذشته است.

به گزارش همشهری، زمستان سال گذشته مدیرعامل شرکت آبفای کشور از افزایش دوباره قیمت آب در سال 90 خبر داده بود که چند روز پس از این اظهارنظر، وزارت نیرو اعلام کرد: قیمت آب فعلا افزایش نخواهد یافت و در زمان حاضر هیچ تغییری در قیمت‌ها صورت نگرفته و همه چیز منوط به تصمیم کارگروه تحول اقتصادی در این زمینه است.

به گزارش وزارت نیرو، روز گذشته علی‌اکبرقبادی، مدیرکل دفتر بهبود بهره‌وری و اقتصاد آب و آبفای گفت: هنوز دولت هیچ تعرفه جدیدی را برای آب اعلام نکرده است تا بتوان براساس آن عمل کرد. او افزود: براساس قانون هدفمندکردن یارانه‌ها، قیمت آب باید در طول برنامه پنجم توسعه به قیمت تمام شده برسد. وی افزود: وزارت نیرو نظر کارشناسی خود را در این زمینه به دولت اعلام کرده است. به گزارش همشهری، پیش از این هم مسئولان وزارت نیرو هرگونه افزایش دوباره قیمت برق در سال‌جاری را رد کرده بودند اما چند روز پیش رسما با اعلام تعرفه‌های جدید، قیمت برق دوباره گران شد.

کد خبر 133813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز