همشهری آنلاین : عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از کمک 100 میلیارد تومانی به دانشگاه‌ها در قالب کمک خارج از بودجه مصوب دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این بودجه برای توزیع در اختیار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.

دکتر امیدوار رضایی میرقائد در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: مقرر شد که به دانشگاه‌های علوم پزشکی و دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم کمک مالی صورت گیرد.

وی با اشاره به میزان کمک مالی به دانشگاه‌ها گفت: مقرر شد که 60 میلیارد تومان به دانشگاه های غیر پزشکی و 40 میلیارد تومان هم به دانشگاه‌های علوم پزشکی اختصاص پیدا کند. این اعتبار در اختیار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار می‌گیرد که از طریق این معاونت بودجه توزیع می‌شود و در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

رضایی یادآور شد: این بودجه به صورت کمکی ارائه می شود و خارج از بودجه ای است که به دانشگاه‌ها در قالب ردیف بودجه اختصاص یافته است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به دانشگاه‌ها در بخش هایی که نیاز به کمک خاص دارند و یا مشغول انجام پروژه خاصی هستند و همچنین در بخش دانشکده های ضعیف تر در مناطق محروم کمک مالی می‌شود.

کد خبر 133725

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز