همشهری آنلاین: صفحه ویژه‌ای به نام بیداری اسلامی در پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای راه اندازی شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «امروز به برکت اسلام، به برکت انقلاب اسلامى، به برکت بیدارى عمومى اسلامى، یک حوادثى در منطقه دارد اتفاق مى‌افتد. مطمئناً این بیدارى مردم به نتیجه خواهد رسید؛ همچنان که تا امروز، تا این ساعت، در نقاطى به نتیجه رسیده است.» این جملات، سخنان ولی‌امر مسلمین، درباره‌ رخ‌دادهای چندماه اخیر خاورمیانه است که دیدار هفته‌ گذشته با مردم استان فارس بیان شد.

 همگام با حرکت ملت‌های منطقه، صفحه‌ ویژه‌ «بیداری اسلامی» پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از روز جمعه نهم اردیبهشت‌ماه راه‌اندازی شد.

 در این صفحه، آخرین تولیدات سایت www.khamenei.ir درباره‌ خروش ملت‌های منطقه در قالب‌های گزیده‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این‌باره، گفت‌وگو و یادداشت از صاحب‌نظران، محصولات چندرسانه‌ای، برگزیده‌ای از یادداشت‌های وبلاگی و آخرین اخبار سایت‌های خبری درباره «بیداری اسلامی» منتشر خواهد شد.

 همچنین، در قسمت دیگری از این صفحه ویژه، بیانات ولی‌امر مسلمین درباره‌ اتحاد امت اسلامی، بیداری اسلامی، تاکتیک‌های استکبار علیه ملت منطقه و... به دو زبان عربی و انگلیسی ارائه شده است.

 این صفحه، با آدرس http://farsi.khamenei.ir/package?id=12298 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

کد خبر 133672
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز