همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام قهرمانان باشگاه‌های اروپا میزبان خود رئال مادرید را با نتیجه دو بر صفر شکست داد.

messi

messi

دو گل لیونل مسی ظرف 15 دقیقه ؛ یک پیروزی دو بر صفر را برای بارسلونا در سومین دیدار بهاری ال کلاسیکو در خانه رئال مادرید به ارمغان آورد و باعث شد تا این تیم ؛ گام محکمی به سوی فینال لیگ قهرمانان اروپا بردارد.

به گزارش ایرنا؛ این فوق ستاره آرژانتینی نخست در دقیقه 76 با استفاده از یک پاس عرضی ابراهیم آفه لای توپ را از میان پاهای ایکر کاسیاس دروازه بان رئال که ده نفره شده بودند عبور داد و به گل اول تبدیل کرد .

سه دقیقه به پایان بازی ؛ این مهاجم گریزپا به زیبایی از سد چند مدافع رئال گذشت و پنجاه ودومین گل خود را در این فصل و یازدهمین گل خود در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند.

هرچند که رئال در خانه خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی می کرد اما این بارسلونا بود که عمدتا بر زمین سلطه داشت و تنها موفق به استفاده از فرصتهایش برای گلزنی نمی شد اما اخراج په په در دقیقه 61 بازی پس از دریافت کارت قرمز ؛فضای بیشتری دراختیار بارسا برای گلزنی قرار داد.

ژوزه مورینیو سرمربی رئال که تیمش در دو دیدار قبلی ال کلاسیکو به تساوی و برد دست یافته بود به دلیل اعتراض به تصمیم داور از زمین اخراج شد و به جایگاه تماشاگران رفت.

سه شب آینده دیدار برگشت دو تیم در لیگ قهرمانان که چهارمین و آخرین ال کلاسیکو این فصل در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.

کد خبر 133637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز