چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاله آمل و باریج اسانس کاشان دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

volleyball

سومین دیدار چهار تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی بعد از ظهر روز چهارشنبه (7 اردیبهشت) در تهران و کرج برگزار شد.

در خانه والیبال تهران و از ساعت 15:45 دو تیم پیکان تهران و باریج اسانس کاشان برای بار سوم به مصاف هم رفتند. دیدار اول این دو تیم در تهران به سود پیکان و در کاشان به سود باریج اسانس پایان یافته یود. در بازی سوم که در سالن مملو از تماشاگر برگزار شد، تیم پیکان توانست بر خلاف بازی های قبلی به راحتی و در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 14، 25 بر 23 و 25 بر 21 به برتری رسیده و یک پای فینال لیگ شود.

پایان این دیدار که با تشویق بی امان هواداران دو تیم همراه بود، با جنجال و آشوب تماشاگران تیم میهمان که از باخت تیم محبوبشان عصبانی بودند، توام شد.

و اما در کرج تیم سایپا برای دومین بار میزبان کاله مازندران بود. سایپا در بازی اول در کرج کاله را شکست داده و در بازی دوم در آمل مغلوب کاله شده بود. در دیدار سوم دو تیم که از ساعت 17 چهارشنبه 7 اردیبهشت آغاز شد، این تیم میزبان بود که در دیداری نزدیک موفق شد 3 بر 1 به پیروزی برسد.

سایپا ست های اول، دوم و چهارم را با نتایج 30 بر 28، 25 بر 22 و 25 بر 22 به سود خود به پایان برد و ست سوم را 24 بر 26 به حریفش واگذار کرد.

بدین ترتیب تیم های کاله مازندران و باریج اسانس کاشان دیدار رده بندی، و تیم های سایپا و پیکان دیدار نهایی را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 133633
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز