مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

گروه شهری: شهردار تهران و رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور صبح دیروز و پس از بازدید از کارگاه‌های آموزشی بند نسوان زندان اوین به بررسی مشکلات زندان‌ها و زندانیان تهران پرداختند.

اسماعیلی در این جلسه به تبیین مشکلات زندان‌های تهران پرداخت و گفت: بازداشتگاه‌های مناسبی در داخل شهر وجود ندارد و به‌علاوه با توجه به پراکندگی مراجع قضایی در سطح شهر، موضوع اعزام و بدرقه روزانه زندانیان به نقاط مختلف از دیگر مشکلات سازمان در شهر تهران است.محمدباقر قالیباف با بیان اینکه کمک به آسیب‌دیدگان در کانون توجه شهرداری قرار دارد، گفت: برای کاهش جرایم باید هزینه آن پرداخت شود و حاکمیت سهم زیادی در این رابطه دارد.

شهردار تهران درخصوص مشکلات زندان‌های تهران افزود: شهرداری نسبت به ایجاد فضای سبز در زندان‌ها و توسعه امکانات ورزشی و فرهنگی همکاری می‌کند. شهرداری تهران همچنین تعدادی اتوبوس جهت حل مشکل ایاب و ذهاب در اختیار اداره کل زندان‌های تهران قرار می‌دهد.قالیباف از معاونت‌های مرتبط خواست تا براساس توافقنامه‌ای که تنظیم می‌شود، در این زمینه با اداره کل زندان‌های تهران همکاری لازم را داشته باشند. قالیباف افزود: در چارچوب توافقنامه، شهرداری تهران آمادگی ساخت ساختمان‌های مورد نیاز را دارد.در این جلسه بنا به پیشنهاد مشاور امور زنان شهردار تهران مقرر شد شهرداری تهران نسبت به آزادی زنان زندانی با جرایم مالی و سرپرست خانواده‌به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‌زهرا (س) اقدام کند که مورد موافقت قالیباف قرار گرفت.

کد خبر 133621

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز