همشهری آنلاین: در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر روز پنجشنبه (اول اردیبهشت) دو بازی از سری مسابقات معوقه تیم‌های ذوب آهن و مهرام برگزار گردید.

basketball

در شیراز تیم ب.آ شیراز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود که این مسابقه در پایان با پیروزی ذوب آهن همراه بود. د رگرگان نیز تیم شهرداری در مقابل تیم مهرام به میدان رفت که نتیجه این بازی نیز به سود مهرام خاتمه یافت.

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال،‌ تیم ب.آ شیراز با این شکست در جایگاه نهم جدول قرار گرفت و از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماند. تیم شهرداری گرگان نیز با این شکست در مکان هفتم جدول قرار گرفت و می‌بایست در مسابقات پلی‌آف به دیدار تیم دوم جدول (مهرام یا ذوب آهن) برود.

درحال حاضر ذوب آهن اصفهان و مهرام تهران 40 امتیازی هستند که با توجه به شکست مهرام مقابل ذوب آهن در بازی رفت، تیم ذوب آهن در صدر جدول قرار گرفته است.

بدین ترتیب تنها یک بازی دیگر از مسابقات مرحله مقدماتی لیگ برتر باقی مانده است که روز یکشنبه (4 اردیبهشت) میان تیم‌های ذوب آهن و مهرام در اصفهان برگزار خواهد شد و نتیجه این مسابقه تکلیف تیم اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر را مشخص خواهد نمود.

نتایج بازی‌های پنجشنبه:

ب.آ شیراز 84 - ذوب آهن اصفهان 103
شهرداری گرگان 71 - مهرام تهران 88

کد خبر 133092
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز