همشهری آنلاین: در ادامه مسابقات معوقه لیگ برتر عصر روز پنجشنبه (25 فروردین) دو دیدار در شهرهای گرگان و قزوین برگزار شد و طی آن تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان در گرگان و کاسپین و مهرام تهران در قزوین رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

basketball

در گرگان تیم شهرداری با ارائه بازی خوب و حمایت تماشاچیان خونگرم خود موفق شد دقایق زیادی از بازی تیم ذوب آهن اصفهان را آزار دهد ولی نتوانست نتیجه را به نفع خود پایان دهد. در مقابل تیم ذوب آهن نیز بازی زیبا و روانی را به نمایش گذاشت و با تکیه بر تجربه بازیکنان خود و پرتاب‌های 3 امتیازی حامد آفاق در کوارتر پایانی، فاصله امتیازات را بیشتر نمود و در نهایت این مسابقه را بانتیجه 64-82 به نفع خود به پایان برساند تا خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال، در بازی دیگر، تیم مهرام تهران در قزوین میهمان تیم کاسپین بود که این مسابقه 60-89 به نفع تیم مهرام به پایان رسید تا این تیم با کسب دو امتیاز دیگر حرکت صعودی خود را استمرار بخشد.

در ادامه این مسابقات روز یکشنبه 28 فروردین ماه 2 بازی دیگر انجام خواهد شد که طی آن کاسپین میزبان ذوب آهن خواهد بود و مهرام در اهواز به دیدار تیم حفاری ملی ایران خواهد رفت.

کد خبر 132445
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز