فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص برد موشک‌های سپاه پاسداران برای مقابله با دشمن فرامنطقه‌ای تاکید کرد:

jafari

هرچند ما توان افزایش برد موشک‌های خود را داریم اما نیازی به این موضوع احساس نمی‌کنیم؛ چراکه امروز دشمن فرامنطقه‌ای ما یعنی رژیم اشغالگر قدس در برد موشکی ما قرار دارد. فرمانده کل سپاه با اشاره به مطالبی که قبلا در خصوص فتنه‌گران اظهار داشته بود، به فارس گفت: البته این اطلاعات از طرق دیگر نیز به مردم منتقل شده اما هنوز بخش‌هایی از آن گفته نشده است و اساساً خاصیت و مدل جنگ نرم همین است و الا اگر برخورد سخت قضایی شود، دیگر جنگ نرم نخواهد بود.

جعفری افزود: شاید ابتدا بخشی از مردم که چارچوب‌های نظام را قبول دارند اما مخالف سیاست‌ها و بعضی روش‌ها هستند، از آنها حمایت کردند که البته اینها هم 10 تا 15درصد بیشتر نبودند اما پس از اتفاقات سال 89 همین بخش نیز حمایت خود را قطع کردند و این درواقع نتیجه همان مقابله خوب و مناسب با پدیده تهدید نرم بود.

وی ادامه داد: در شهری مانند تهران با میلیون‌ها نفر جمعیت، وجود 2 یا 3 هزار نفر افرادی که اساساً ضدیت ریشه‌ای و مبنایی با انقلاب دارند یا منافق و کمونیست هستند یا باقیمانده‌های آنها هستند یا سلطنت‌طلب‌اند و یا بهائی، چندان عجیب نیست. عضو شورای‌عالی امنیت ملی تصریح کرد: به صحنه آوردن این افراد در کنار عده‌ای اراذل و اوباش چندان سخت نیست اما مسئله مهم، عدم‌همراهی مردم با آنهاست.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: همه تلاش امام(ره) این بود که ولایت فقیه را در رأس نظام اسلامی قرار دهد اما خیلی واضح و روشن است که مخالفت اصلی فتنه 88 با همین موضوع ولایت فقیه بود و این را به‌خوبی در بی‌توجهی آنها به تصمیمات رهبری که باید فصل‌الخطاب باشد، می‌شد دید.

جعفری با بیان اینکه فتنه 88 پایان خوبی داشت، گفت: مردم در طول این 8 ماه مقابله و مبارزه، برکت وجود ولایت فقیه را به‌خوبی متوجه شدند و این را در 9 دی و 22 بهمن 88 ابراز کردند و از اینجا می‌توان گفت که هم عقبه‌های فتنه 88 و هم مخالفت‌های آنها با مسیر انقلاب اسلامی به مردم خودمان و نیز مسلمانان دیگر کشورها که علاقه‌مند به سرنوشت جمهوری اسلامی بودند به‌خوبی شناسانده شد.

کد خبر 133061

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز