همشهری آنلاین: جعفری اصل تغییر و تحول در همه ابعاد سازمانی و نهادی سپاه را یک موضوع جدی و حیاتی دانست که باید به طور دقیق و صحیح انجام شود.

سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تغییر و تحولات در سال جهاد اقتصادی متوجه نیروهای تابعه سپاه در مسیر نگاه به آینده و درک تحولات است، گفت: این تغییرات باید در دو بعد تلاش و تحلیل تمامی تحولات صورت گیرد که البته تحولات پیش رو در نیروها باید گسترش یافته و باید بدنبال تغییرات جدیدی در آینده بود.

وی با تاکید براینکه اصل تغییر و تحول در همه ابعاد سازمانی و نهادی سپاه یک موضوع جدی و حیاتی بوده و باید به طور دقیق و صحیح انجام شود، گفت: علاوه بر رفتارهای روتین و جاری در مباحث مدیریتی سپاه بایستی کارهای جدیدی در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: در سال جدید انتظار است در تمامی زمینه‌ها رشد چشمگیری نسبت به سالهای گذشته داشته باشیم.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه که در اولین گردهمایی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه در سال 90 سخن می گفت افزود : امیدواریم که در سال جهاد اقتصادی، سپاه به موفققیت‌ها و پیروزی‌های بیشتری دست پیدا کند.

جعفری با تاکید بر این مطلب که روح تمامی سخنان رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد که سپاه باید خود را با پیشرفت و تحولات انقلاب اسلامی همراه کند، تصریح کرد: اگر تجزیه و تحلیلی درست نسبت به موقعیت کنونی نظام اسلامی نداشته باشیم و آینده را نتوانیم به خوبی پیش‌بینی کنیم قطعاً در مدیریت سازمانی نمی‌توانیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به این سخن رهبر انقلاب که تحولات بزرگی در آینده رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به شدت در حال توسعه در جهان و منطقه است به شکلی که ضربه‌های بزرگی به دشمنان خود و دشمنان اسلام وارد کرده است.

فرمانده کل سپاه درک و تحلیل درست از اوضاع کنونی جهان، منطقه و کشور را باعث پیشرفت نظام اسلامی و سپاه پاسداران دانست و افزود: اگر تحلیل و درک صحیحی از روند انقلاب نداشته باشیم نمی‌توانیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

وی خطاب به مدیران و فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت: در کنار آماده نگه داشتن نیروهای زیردست باید به ابعاد مختلف ماموریتهای خود نیز نگاهی عمیق داشت تا وظایف محوله را به بهترین وجه انجام دهیم.

جعفری با اشاره به سرعت گسترش انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در کنار توجه به حقیقت انقلاب اسلامی و گسترش روزافزون جهانی آن این موضوع را نباید از ذهن دور کرد که ماهیت تهدیدات فراروی نظام تغییر پیدا کرده و خود را در اشکال مختلف نشان می‌دهد.

وی انقلاب اسلامی را کانون تحولات عظیم در منطقه توصیف کرد و افزود: الگو بودن نظام اسلامی برای مردم مسلمان منطقه در حال عمق‌یابی و پیداکردن ابعاد جدیدی است.

عضو شورای عالی امنیت ملی فاصله 30 ساله حرکت های مردم منطقه با زمان پیروزی انقلاب اسلامی را منتظر بودن ملت‌های مسلمان برای ارزیابی دستاوردهای نظام اسلامی قلمداد کرد و ادامه داد: علت 30 سال طول کشیدن حرکات مردم منطقه به خاطر الگو برداری از انقلاب و مطئمن شدن از به ثمر رسیدن اهداف نظام دینی بوده تا آنان با پیروی از مردم ایران در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

وی الگوبرداری ملت‌های منطقه از حرکت ملت را مرحله نخست گسترش نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: در مراحل بعد حکومت دینی در مواردی مانند اخلاق، مدیریت، سیاست، اقتصاد و نظم الگوی نظام جدید مردمی کشورهای منطقه باشد.

 

کد خبر 132122
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز