یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۵ - ۰۷:۲۱
۰ نفر

همشهری ورزشی: مرتضی محصص کارشناس فوتبال در خصوص دلایل موفقیت تیم سایپا در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: یکی از مهمترین دلایل رابطه خوبی است که بین سرمربی و بازیکنان تیم برقرار است.

دایی فاصله سنی زیادی با بازیکنان سایپا ندارد و از نظر فکری هم به آنها نزدیک است. اینگونه روابط در فوتبال بسیار مهم است و بازیکنان احساس می‌کنند اهداف مشترکی با دایی دارند من تمرینات تیم سایپا را ندیده‌ام اما او شیوه 2-4-4 را برای بازی سایپا انتخاب کرده که انعطاف زیادی دارد، در هنگام دفاع این سیستم به 1-4-5 تبدیل می‌شود و در هنگام حمله به روش تهاجمی 3-4-3 تغییر می‌کند.

محصص اظهار داشت: سایپا از نظر تاکتیکی و آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار دارد و از نظر مسائل مالی هم باشگاه هیچ‌گونه مشکلی ندارد و دغدغه‌هایی که بازیکنان پرسپولیس و استقلال با آن مواجه هستند در این تیم دیده نمی‌شود و تمرینات سایپا بدون حاشیه و منظم برگزار می‌شود. این کارشناس افزود: سایپا یک فرمانده بزرگ مثل علی دایی دارد و فرهنگ بازیکنان ما به گونه‌ای است که باید یک بزرگتر در تیم وجود داشته باشد تا برایش احترام قائل شوند.

محصص اظهار داشت: سایپا بدون تردید یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی در این فصل است. استقلال هم با وجود آنکه در مکان دوم جدول قرار دارد اما نوسانات زیادی در این فصل داشته است.

 این تیم با وجود آنکه خوب بازی نمی‌کند اما خوب امتیاز گرفته است.استقلال در مقابل پاس هم با ارائه یک بازی متوسط توانست پیروز شود. نباید فراموش کنیم از استقلال بازیکنان بزرگی مثل جباری، عنایتی و نیکبخت جدا شده‌اند و بزرگترین مشکل استقلال، قهرمانی این تیم در فصل قبل است که باعث شده توقعات از آنها بالا برود.

کد خبر 13273

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز