معاون اول رئیس‌جمهور از تعمیم طرح خرید اعتباری به همه خانواده‌های ایرانی خبر داد.

 محمدرضا رحیمی گفت: مقرر شده است‌ با اجرای طرح میزان،1.5میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد به هر خانواده ایرانی پرداخت شود.وی ادامه داد: می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که یک خانواده 4نفره با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و برخورداری از وام طرح میزان، سالانه 3 میلیون و 900 هزار تومان درآمد دارد.

وی توضیح داد: وام1.5میلیون تومانی یادشده قرار است در ابتدا به کارکنان آموزش و پرورش و سپس به کارکنان حوزه بهداشت و درمان، سایر کارمندان دولت، بازنشستگان، کارگران و درنهایت به همه ایرانیان پرداخت شود.

براساس طرح تامین، اعتباری در اختیار خانواده‌های ایرانی قرار می‌گیرد که با آن نمی‌توانند اجناس خارجی خریداری کنند. به گفته وی، در طرح تامین نیز اعتباری در اختیار خانواده‌های ایرانی قرار می‌گیرد که با آن نمی‌توانند اجناس خارجی خریداری کنند.

به گزارش ایسنا و به گفته معاون اول رئیس‌جمهور، خانواده‌ها با استفاده از این اعتبار می‌توانند بهترین کالاهای ایرانی را که دارای ایران ‌کد و استاندارد هستند، به‌صورت مستقیم از کارخانه تولید‌کننده تهیه کنند که علاوه بر برخورداری از 3درصد تخفیف، حمل کالا نیز برای آنها به‌صورت رایگان انجام می‌شود. وی به اجرای طرح آتیه نیز اشاره و اظهار کرد: نرخ تولد در کشورمان یک میلیون و 400هزار نوزاد در سال است که این متولدان جدید از یک میلیون تومان در قالب طرح آتیه برخوردار می‌شوند.

کد خبر 132199

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز