یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۲
۰ نفر

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، گمانه‌زنی‌های عده‌ای که انتشار سی‌دی «ظهور بسیار نزدیک است» را به وی منتسب کرده‌اند را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، اسفندیار رحیم‌مشایی  در حاشیه مراسم دوازدهمین سالگرد شهادت صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران، گفت: من این سی‌دی را ندیده‌ام و اطلاع دقیقی نیز درباره محتوای آن ندارم.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ این پرسش خبرنگاران درباره اینکه عده‌ای تهیه و انتشار این سی‌دی را به شما منتسب کرده‌اند، نظرتان چیست؟ گفت: خیلی‌ها هر حرفی دلشان می‌خواهد می‌زنند. من این سی‌دی را ندیده‌ام و فقط شنیده‌ام که در آن گفته شده است وقایعی در آخرالزمان اتفاق می‌افتد.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، ادامه داد: براساس آنچه من در مورد وقایع آخرالزمان فهمیده‌ام، می‌دانم که خیلی از مسائلی که نقل شده، ممکن است اصلا درست نباشد و برخی از این وقایع هم ممکن است درست باشد ولی لزوما به این معنا نیست که اتفاق بیفتد. در واقع برخی از آنها ممکن است جعلی باشد و برخی دیگر ممکن است درست باشد ولی حتمی‌الوقوع نباشد. کارشناسان حدیث و روایت باید در مورد این مسائل حرف بزنند.

یکی از خبرنگاران این پرسش را مطرح کرد که گفته می‌شود آقای احمدی‌نژاد در یک جلسه خصوصی درباره این سی‌دی موضع‌گیری‌ای کرده است. آیا شما اطلاعی دارید؟ که مشایی در پاسخ گفت: من تا به حال موضع‌گیری‌ای در این رابطه از ایشان نشنیده‌ام و حتی راجع به این مسئله به من هم چیزی نگفته‌اند.رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور خطاب به خبرنگاران گفت: مگر معلوم نیست چه کسی یا چه کسانی این سی‌دی را منتشر کرده‌اند؟ من شنیده‌ام که مشخص است کار چه‌کسانی است. اگر معلوم است چرا از ما سؤال می‌کنید؟خبرنگاران در پاسخ گفتند که شنیده شده است کارگردان این سی‌دی با شما در ایام نوروز دیدار کرده است؟ که مشایی با خنده گفت: مگر کارگردان دارد؟ من این را هم نمی‌دانستم که این سی‌دی کارگردان دارد.

وی تاکید کرد: من در این رابطه نه صحبتی کرده‌ام، نه‌این افراد را دیده‌ام و نه آنها را می‌شناسم، فقط شنیده‌ام که معلوم است چه کسانی هستند ولی من آنها را نمی‌شناسم. به گزارش ایسنا، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره انتصاب اخیر بقایی به سمت معاون اجرایی رئیس‌جمهور، گفت: از اول هم قرار بود که این کار انجام شود و یکسال است که قرار بوده این اتفاق بیفتد. یکی از خبرنگاران این پرسش را مطرح کرد که گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است مبنی بر اینکه این کار برای انتخابات آتی است. نظر شما چیست؟ که مشایی پاسخ داد: مگر الان وقت انتخابات است؟ اگر مثلا 4ماه قبل از انتخابات این پرسش را مطرح می‌کردید، ممکن بود یک وجه منطقی داشته باشد ولی نمی‌شود الان چنین سؤالی را مطرح کرد.

کد خبر 131981

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز