جمعی از شیعیان و مقلدان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در بحرین در نامه‌ای به ایشان خواستار دعای خیر و یاری معظم له شدند.

به گزارش ایرنا، در این نامه که نسخه‌ای از آن روز گذشته در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ما گروهی از شیعیان بحرین هستیم که از حضرتعالی تقلید می‌کنیم و سیرت و سنت جنابعالی برای ما حجت است و اکنون از ظلم و ستم آل خلیفه نزد جنابعالی شکایت می‌کنیم.

در ادامه این نامه آمده است: فشار بر ما سنگین شده است به‌حدی که برادران و خواهران و عائله ما را در مقابل چشمانمان می‌کشند و کسی فریاد رس ما نیست.شیعیان بحرین در این نامه به محضر رهبر معظم انقلاب نوشته‌اند: از شما درخواست می‌کنیم برایمان دعا کنید زیرا اطمینان به استجابت آن داریم، جز با حضرتعالی با چه کسی رنج و آلام خود را در میان بگذاریم؟ هر طور که صلاح می‌دانید ما مقلدان و فرزندان خود را در بحرین یاری دهید.

در بخش پایانی این نامه آمده: سخنرانی عربی جنابعالی درخصوص انقلاب مصر، برادران مصری ما را منصور گردانید و موجب توفیق آنان شد؛ ما نیز در رنج و عذابیم و جز مقاومت و آمادگی برای شهادت چیزی نداریم و از خداوند متعال فتح و نصرت را خواهانیم.

کد خبر 131688

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز