همشهری آنلاین: مدیرکل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت از آغاز نام‌نویسی حج تمتع امسال در کاروان‌ها از 25 فروردین ماه جاری خبر داد.

 علی‌اکبر غیرتی در گفت‌گو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: تمام کسانی که دارای قبض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تاریخ 20 فروردین 1384 و همچنین تمام متولدین سال 1310 و ما‌قبل که دارای قبض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب در یکی از شعب بانک ملی ایران تا تاریخ 29 اسفند 1386 باشند، می‌توانند از روز 25 فروردین 1390 ماه جاری برای نام‌نویسی به کاروان‌ها مراجعه کنند.

 وی افزود: اسامی مدیران کاروان‌های حج سال جاری به همراه هزینه‌های مربوطه در اکثر استان‌ها از روز سه‌شنبه 23 فروردین در روزنامه‌های محلی و در استان تهران نیز روز چهارشنبه 24 فروردین در جراید کثیرالانتشار به چاپ می‌رسد.

 مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: واجدان شرایط تشرف به حج تمتع امسال می‌توانند پس از اعلام اسامی مدیران، به‌صورت غیر‌حضوری از منازل خود و با استفاده از پایگاه اینترنتی http://WWW.haj90.haj.ir کاروان و مدیر مورد‌نظر خود را انتخاب و یا با مراجعه به یکی از مدیران کاروان‌ها به آدرس دفاتر زیارتی مربوطه در کاروان مورد‌نظر نام‌نویسی کنند.

 غیرتی با تذکر این نکته که گذرنامه بین‌المللی واجدان شرایط تشرف نباید دارای اعتبار کمتر از 10 اردیبهشت 1391 باشد از کسانی که فاقد گذرنامه هستند و یا اعتبار گذرنامه آنان پایان پذیرفته خواست تا نسبت به دریافت و یا تمدید مهلت گذرنامه خود از هم‌اکنون اقدام کنند.

کد خبر 131379
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز