گروه سیاسی: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم ورود قدرت اقتصادی نیروهای مسلح در جهاد اقتصادی گفت: در نیروهای مسلح باید پروژه‌های جهاد اقتصادی طراحی شود و این طرح‌ها به تایید ستاد کل برسد.

firouz abadi

به گزارش مهر، سیدحسن فیروزآبادی در نخستین نشست مقامات و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح در سال 1390 با اشاره به نامگذاری این سال به‌نام سال جهاد اقتصادی، گفت: این عنوان می‌تواند از دیدگاه‌های مختلف تعابیر مختلفی داشته باشد. ما نباید از دیدگاه‌های مختلف به این فرمایش امام مسلمین نگاه کنیم، ما باید از دیدگاه اسلامی و خط امام به فرمایش رهبر عزیزمان توجه کنیم. او تاکید کرد که معنای جهاد اقتصادی راه‌اندازی چند مؤسسه مالی اعتباری یا حمایت از سرمایه داری نیست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: جهاد اقتصادی فقط وجهه‌ اقتصادی ندارد بلکه به جهت جهاد‌ بودنش، وجهه‌ فرهنگی، دینی، اخلاقی و پرورشی دارد، روی همه اقشار جامعه اثر می‌گذارد و اثر بزرگ‌تر آن رشد بیشتر و پیشرفت بیداری اسلامی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحریم‌های اقتصادی عنوان کرد: باید توجه کنیم که دشمنان انقلاب اسلامی هم با تحریم علامت می‌دهند. یعنی هرجا که ما درست عمل کرده‌ایم تحریم می‌کنند.

فیروزآبادی ادامه داد: در حقیقت این تحریم‌ها به ما می‌گوید که در برابر آن بایستی یک جهادی اتفاق بیفتد و این تحریم‌ها همان جبهه‌بندی استکبار است که دیروز آمریکا و صهیونیسم‌، انگلیس و ابرسرمایه‌داران طراحی کردند.وی با بیان اینکه جهاد اقتصادی، هسته‌ سیاستگذاری و مدیریت و هدایت می‌خواهد، گفت: در نیروهای مسلح باید پروژه‌های جهاد اقتصادی طراحی و محورهای آن ارائه شود، همچنین باید جلسه نخبگان در سطح سازمان‌های نیروهای مسلح برگزار شود و طرح‌ها در ستاد کل تایید شود.

کد خبر 131308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز