همشهری آنلاین: آریانا هافینگتون دعوایش با نیویورک تایمز را در دروغ اول آوریل به سطح تازه‌ای رساند، و به شوخی گفت کارکنان این روزنامه مجبور خواهند بود برای خواندن وب‌سایت‌ش،‌هافینگتون پست، پول بپردازند.

Arianna Huffington

به گزارش خبرگزاری فرانسه هافینگتون گفت برای نشان‌گذاری شروع طرحی در این هفته بوسیله "بانوی خاکستری"- لقب نیویورک تایمز- برای گرفتن پول از خوانندگان آنلاین‌ش، کارکنان نیویورک تایمز- و تنها کارکنان نیویورک تایمز- مجبور خواهند بود برای خواندن هافینگتون پست پول بپردازند.

هافینگتون برای دست انداختن، طرح اشتراک نیویورک تایمز که به خوانندگان اجازه می‌دهد در ماه 20 مقاله را به طور رایگان ببینند، گفت کارکنان نیویورک تایمز اجازه خواهند داشت اولین شش حرف هر کلمه پیش از آنکه از آنها خواسته شود پول بپردازند، به رایگان ببینند.

هافینگتون در پست وبلاگ دروغ اول آوریل‌اش گفت: "می‌توانید شیوه اشتراک برای دیدن بقیه هر کلمه منفرد را ببینید، یا  شیوه اشتراکی را انتخاب کنید که امکان دسترسی به همه کلمات با بیش از شش حرف را می‌دهد."

هافینگتون و بیل کلر، دبیر اجرایی نیویورک تایمز اخیرا یکدیگر را در مقابل عموم هدف حمله قرار دادند. کلر این منازعه با توصیف هافینگتون به عنوان "ملکه گردآوری" شروع کرد که به پیوند دادن‌های مکرر در هافینگتون پست به گزارش‌های خبری سایر خروجی‌های رسانه‌ای اشاره می‌کرد.

کلر همچنین محبوبیت هافینگتون پست را بی‌اهمیت توصیف کرد و آن را به استفاده از "شایعات مربوط به افراد مشهور" و "ویدئو‌های بچه‌گربه‌های زیبا" مربوط دانست.

هافینگتون در پست وبلاگش گفته است: "نمایش اسلایدها ویدئوهای بچه گربه‌های زیبا (مطالب تایید‌شده ما) تنها برای کارکنان بسیار ارشد نیویورک تایمز به رایگان قابل دسترس خواهد بود."

more  آریانا هافینگتون؛ وبلاگ‌ نویسی که مولتی‌میلیونر شد

کد خبر 131302

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز