همشهری‌آنلاین: 47 میلیون و 352 هزار و923 نفر سفر در کشور انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 20 درصد رشد داشته است.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کشور در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر افـزود: امسال با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها مردم توانستند با برنامه ریزی و مدیریت به ثبت رکوردی جدید در گردشگری دست یابند که این تاییدیه‌ای دیگر بر موفقیت آمیز بودن قانون هدفمند کردن یارانه‌هاست.

یزدانی با اشاره به اینکه استان بوشهر جزو 10 استان برتر کشور در جذب گردشگران نوروزی بوده است گفت: استان‌های مازندران، قم، خراسان رضوی و فارس به ترتیب پذیرای بیشترین مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی بوده‌اند.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بـا بیان اینکه 25 دستگاه اجرایی در سـتاد تسهیلات سفرهای نوروزی فعال هستند.

معاون امورعمرانی استانداری بوشهر نیزبا تاکید بر اینکه امسال به علت آماده بودن زیرساخت‌ها سیل مسافران نوروزی فراتر از پارسال بوده است گفت: در یک هفته گذشته یک میلیون و870 هزار گردشگر وارد استان بوشهر شده‌اند و بنادر گناوه، بوشهر و دیلم بیشترین حجم مسافران را به خود اختصاص داده اند. آقای نصوری افزود: سالانه بین 6 تا 7 میلیارد تومان در ساماندهی سواحل استان بوشهر هزینه می شود که این امر نقش بسیار موثری در توسعه گردشگری دارد

کد خبر 130971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز