همشهری‌آنلاین: شاگردان علی‌ دایی در آخرین ساعات سال 89 هم نتوانستند هواداران فراوان خود را شاد کنند و با باخت 2 بر یک به ملوان انزلی باختی دیگر را به کارنامه تیم پیروزی افزودند.

پیروزی -ملوان

به گزارش همشهری‌آنلاین بازی با هجوم و صحنه‌گردانی بازیکنان پرسپولیس تهران ‌آغاز شد و حملات مستمر شاگردان دایی در نهایت با با ضربه آزاد امیر حسین فشنگچی ، گل نخست را در دقیقه 15 برای تیم پیروزی به ارمغان آورد.

 

اما این نتیجه چندان پایدار نماند و در ادامه بازی بازیکنان ملوان با سیطره بر  بازی و هجوم‌های پیاپی بر دروازی احمدی ،در  یکی از این حمله‌ها  در دقیقه 26 به وسیله محمد حیدری به گل تساوی دست یافت.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند. اما ده دقیقه‌ای از نیمه دوم نگذشته بود که پژمان نوری در دقیقه 54 گل دوم و برتری را برای ملوان به ثمر رساند.

حمله‌ها و موقعیت‌های بسیار عالی پیروزی برای گلزنی نتوانست شاگردان دایی را چند روزی مانده به شهرآورد 70 از شکست برهاند و در نهایت تیم ملوان با این برد و کسب  39 امتیاز در رده هشتم باقی ماند و پیروزی هم با همان امتیاز 44 در مکان پنجم باقی ماند.

از جمله نکات حاشیه‌ای این دیدار تعویض زودهنگام مازیار زارع بازیکنی شمالی پیروزی بود که عدم رضایت و اعتراض او را به دنبال داشت. جالب این که بازیکنی که به جای زارع به میدان آمده بود در دقیقه 85 خود تعویض شد.

بر اساس این گزارش تیم‌های فوتبال استیل‌‌‌آذین و سپاهان از ساعت 15:30 امروز در حضور حدود 500 تماشاگر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان قلعه‌نویی خاتمه یافت.

در نیمه اول این دیدار حسین کاظمی استیل‌آ‌‌‌ذین را پیش انداخت اما در ادامه میلوراد یانوش، مهاجم سپاهان کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 80 ابراهیم توره سپاهان را 2 بر یک پیش انداخت.

سپاهان با این پیروزی 52 امتیازی شد و تا قبل از پایان دیدار ذوب‌‌آهن و شاهین بوشهر در صدر جدول ایستاد.

کد خبر 130842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز