چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۴
۰ نفر

گروه حوادث: با حکم قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران، جوان انتقام‌جویی که به دکتر سرابی شلیک کرده بود به قصاص، حبس و شلاق و همدستش به 10 سال حبس محکوم شد.

متهم

شامگاه 31 شهریور امسال هنگامی که گزارش شلیک به دکتر غلامرضا سرابی- متخصص مشهور و خوشنام قلب و عروق - در اختیار پلیس قرارگرفت، تحقیقات پلیسی و قضایی برای یافتن عامل این جنایت آغاز شد. وقتی در تحقیقات مشخص شد دکتر سرابی از مدتی قبل از سوی خانواده یکی از بیمارانش تهدید به مرگ می‌شده است و فرزند این خانواده مظنون شماره یک در این جنایت به شمار می‌رود، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و سرانجام عامل این جنایت در غرب کشور دستگیر شد.

روز سه‌شنبه با برگزاری جلسه محاکمه این مرد جوان و همدستش در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران، وی در دادگاه ادعا کرد چون تصور می‌کرده، عملی که دکتر انجام داده باعث مرگ مادرش شده است نقشه انتقام‌جویی مرگبار را طراحی کرده و به اجرا گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به دفاعیات این متهم و همدست وی، قضات دادگاه بعد از شور، متهم ردیف اول را به اتهام قتل عمد به قصاص و به اتهام سرقت، نصب و تغییر شماره پلاک و تمرد از دستور پلیس، به تحمل 4 سال و 6 ماه حبس و 74 ضربه شلاق محکوم کردند. طبق حکم دادگاه، متهم ردیف دوم نیز به تحمل 10 سال حبس (5 سال تعلیقی) محکوم شد.

کد خبر 130650

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز