همشهری آنلاین: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مصدومان این تیم گفت: وحید هاشمیان قطعا به بازی برابر الوحده امارات نخواهد رسید.

وحید هاشمیان

 به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، فرید زرینه در مورد آخرین وضعیت مصدومان سرخپوشان تهرانی چنین گفت: شرایط ویژه‌ای را برای بهبودی مصدومیت هادی نوروزی در نظر گرفتیم و روی پای او کار کردیم که در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و به احتمال زیاد از فردا (دوشنبه 23 اسفند) در تمرینات تیمی شرکت می کند.

 وی در رابطه با غلامرضا رضایی نیز افزود: درمان رضایی رو به بهبودی است و ما نهایت تلاش خودمان را می کنیم تا رضایی به بازی روز چهارشنبه برسد.

 زرینه وضعیت منصوری را خوب توصیف کرد و گفت: محمد منصوری شنبه در دیدار دوستانه پرسپولیس به میدان رفت و مشکلی برای تمرینات گروهی و بازی ندارد.

 پزشک سرخپوشان در مورد اشپیتیم آرفی ادامه داد: آرفی تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذارد و اگر بتواند از نظر جسمانی به شرایط تیم برسد، می تواند پرسپولیس را در بازی برابر الوحده همراهی کند.

 زرینه در پایان گفت: وحید هاشمیان قطعا به بازی روز چهارشنبه نمی‌رسد و ما تلاش می کنیم تا او را برای بازی داربی 70 برابر  آماده کنیم.

کد خبر 130374
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز