همشهری آنلاین: لیدرهای تیم فوتبال مس که از نتایج اخیر این تیم ناراضی بودند نخست کادر فنی و بازیکنان را به باد انتقاد گرفته و سپس تعدادی از آنها با چوب به جان بازیکنان و سرپرست باشگاه افتادند.

مس کرمان فوتبال هوادار

 به گزارش ایسنا، پس از آنکه تیم فوتبال مس کرمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر با یک گل بازی را به میزبان خود تراکتورسازی تبریز واگذار کرد تا همچنان به روند ناکامی‌های خود ادامه داده باشد، بعدازظهر امروز تعدادی از هواداران کرمانی با حضور در تمرین مس نسبت به عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم در چند بازی گذشته اعتراض کردند.

 هواداران مس با سردادن برخی شعارها مانند "بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم" نارضایتی خود را نسبت به نتایج اخیر نماینده خود در لیگ برتر نشان دادند. البته همین موضوع و ادامه پیدا کردن شعارها به وسیله لیدرهای مس باعث شد که ساسان موسوی، سرپرست تیم کرمانی پس از پایان تمرین به این حرکات واکنش نشان دهد.

 پس از این صحنه موسوی با لیدرهای باشگاه کرمانی درگیری لفظی پیدا کرد و البته دامنه این درگیری به بحث با بازیکنان مس هم کشیده شد. نکته عجیب در تمرین امروز مسی‌ها این بود که لیدرها با چوب به جان سرپرست و بازیکنان این تیم افتاده بودند!

 باقری‌ها به دنبال گرفتن رضایتنامه

 پس از آنکه چند هفته پیش نبی‌الله باقری‌ها مدافع تیم فوتبال مس در تمرین‌های این تیم چند بار با صمد مرفاوی به علت کم‌کاری در تمرین‌ها درگیری لفظی پیدا کرد، این بازیکن تصمیم گرفته رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه مس بگیرد.

 مدافع پیشین پرسپولیس به همین خاطر امروز به باشگاه رفته بود تا رضایتنامه خود را از مسئولان مس بگیرد اما به دلیل عدم حضور نژاد زمانی، مدیرعامل مس در باشگاه، باقری‌ها موفق به انجام این کار نشد.

 همچنین در جریان تمرین امروز مس، کیف ورزشی نبی‌الله باقری‌ها که حاوی وسایل شخصی او از جمله موبایل و مقداری پول بود، به طرز عجیبی به سرقت رفت.

 امیرحسین یوسفی با مس تسویه حساب کرد

 هافبک تیم فوتبال مس کرمان که به دلیل مصدومیت از ناحیه شکم تا اردیبهشت ماه سال 90 قادر به حضور در میادین نخواهد بود، تصمیم گرفت تا با تسویه حساب با باشگاه کرمانی از این تیم جدا شود و در فصل آینده فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند یوسفی 190 میلیون تومان از مس طلب داشت که مبلغ 130 میلیون تومان را دریافت کرد و از کرمانی‌ها خداحافظی کرد.

کد خبر 130371
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز