همشهری آنلاین: در راستای برگزاری جشن "جهانی نوروز"‌ در کشور ایران در نوروز سال 1390، نمایشگاه آثار ایرانی گنجینه موزه از روز دوم فروردین ماه در گالری‌های موزه هنرهای معاصرتهران افتتاح می‌شود.

نقاشی

به گزارش فارس،احسان آقایی معاون موزه هنرهای معاصرتهران درباره این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه آثار ایرانی گنجینه موزه با موضوع "نوروز، بهار و طبیعت" از آثار هنرمندان پیشکسوتی همچون سهراب سپهری، فرامرز پیلارام، رضا شهابی، علی محمد حیدریان، مهدی ویشکایی،‌ احمد اسفندیاری، داوود امدادیان، یعقوب امدادیان، رضا مافی، محمد احصایی، ابوالقاسم سعیدی، نصرالله افجه‌ای، جلیل رسولی، منیر فرمانفرمایان جعفر پتگر و ... به نمایش درمی‌آید.

احسان آقایی همچنین گفت: در این نمایشگاه سعی شده آثاری را که در ارتباط با موضوع نمایشگاه است از بین آثار ایرانی گنجینه انتخاب و به نمایش بگذاریم، در کنار آثار گنجینه، آثار هنر جدید از بخش جنبی سومین دوره جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از هنرمندان احمد کفشچیان مقدم، عبدالمجید حسینی راد، سیدنظام الدین امامی فر، محمدمهدی انوشفر و محسن راستانی به نمایش درمی‌آید.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز دوم فروردین ماه همه روزه به جز جمعه‌ها از ساعت 10 تا 18 به موزه هنرهای معاصرتهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند.

کد خبر 130271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز